کد خبر 1507339
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
فحش ناگهانی ژابی آلونسو به سردار آزمون/ سرمربی بایرلورکوزن یک لحظه از کوره در رفت!

سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن از اولین تقابل خود با ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیمش گفت.

به گزارش مشرق، سردار آزمون، مهاجم ایرانی بایر لورکوزن که این روزها در تهران حضور دارد و برای جا نماندن از آمادگی جسمانی در تمرینات استقلال حاضر می‌شود، میهمان برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر بود.

آزمون در این برنامه در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت که یکی از بخش‌های جالب آن به تعریف ماجرای اولین برخوردش با سرمربی کنونی لورکوزن اختصاص پیدا کرد.

جایی که آزمون در جریان بازی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با ژابی آلونسو روبرو شده بود و طبق گفته ستاره تیم ملی، چهره شاخص فوتبال اسپانیا در جریان آن مسابقه با یک فحش بد از خجالت سردار درآمده بود.

آزمون در پاسخ به سوالی در خصوص کار کردن با ژابی آلونسو، گفت: فوق العاده بود و نتیجه داد. همان طور که به عنوان بازیکنی با شخصیت او را می‌شناسیم، مربی بسیار باشخصیتی است و فقط کم فحش می‌دهد. ما مربی‌ای می‌خواهیم که زیاد فحش بدهد (می‌خندد).

آزمون در ادامه گفت: بسیار آدم خوبی است. من جلویش بازی کردم در برابر بایرن مونیخ. یک تکل رفتم و آنجا خیلی به من بد فحش داد.

سردار در ادامه گفت: من تو من بودم با او. تا پنج متر بعد از نیمه باید با او می‌رفتم. از پشت دفاع تکل زدم که برگشت یک فحش ریز داد. الان هم مربی ما شده ولی واقعا آدم بسیار خوب و بسیار باشخصیتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس