انهدام باند ۱۵ نفره کلاهبرداری و جعل اسناد ملکی در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ کلاهبرداری و جعل اسناد در تهران، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شبانه‌روزی کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی فعالیت اعضای یک باند جعل اسناد املاک در تهران کشف شد و موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۱۵ مرد جوان با همدستی یکدیگر قصد دارند تا با جعل اسناد، ۲ ملک بزرگ را در دماوند و ولنجک به قیمت میلیاردی به شهروندان بفروشند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها علاوه بر جعل و فروش دو ملک مذکور، قصد دارند تا از افراد زیادی در تهران با جعل اسناد املاک کلاهبرداری کنند.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: پس از کشف این سرنخ مهم با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در نقاط مختلف شهر تهران شناسایی و بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به اداره سیزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه سردسته این باند نیز بازداشت شده است، افزود: ۱۵ متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر جعل اسناد و جعل اسناد املاک در دماوند و ولنجک اعتراف کردند و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس