کد خبر 1507065
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
پشت پرده اختلاف کهنه دو ستاره پرسپولیس/ کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی آشتی می‌کنند؟

پرسپولیس در حالی محمدحسین کنعانی‌زادگان را به خدمت گرفت که مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی را در اختیار داشت.

به گزارش مشرق، شاید بیشتر اهالی فوتبال از اختلاف کنعانی‌زادگان و پورعلی‌گنجی خبر داشته باشند. این اختلاف مربوط به حضور در تیم ملی و رقابت‌شان برای بازی کردن در ترکیب اصلی است. در دوره ۸ ساله حضور کی‌روش روی نیمکت حتی بعد از اینکه کنعانی پیراهن ملی را پوشید پورعلی‌گنجی در مرکز دفاع فیکس بود اما وقتی اسکوچیچ آمد کنعانی‌زادگان و شجاع بازی کردند. با این حال بازگشت کی‌روش در آستانه جام جهانی رویاهای کنعانی و شجاع برای حضور در این تورنمنت بزرگ و جذاب را خراب کرد و پورعلی‌گنجی که تمام بازی‌های مراحل مقدماتی را به خاطر مصدومیت و البته سلیقه اسکوچیچ از دست داده بود در مرکز خط دفاع تیم ملی فیکس شد و کنعانی و شجاع بیرون نشستند.

این مسأله اختلاف گروه شجاع و کنعانی با پورعلی‌گنجی را بالا برد چرا که آنها حق خودشان می‌دانستند که در قطر ۲۰۲۳بازی کنند و اعتقاد داشتند کی‌روش حق‌شان را ناحق کرده است. در عوض پورعلی‌گنجی که خودش در مصاحبه‌ای می‌گفت ایمان داشته در جام جهانی بازی می‌کند همواره به کی‌روش نزدیک بود و همین مسأله باعث اخلاف کنعانی و شجاع با او شد.

حالا خبری از شجاع در پرسپولیس نیست اما کنعانی برگشته و همه منتظر تقابل او با پورعلی‌گنجی هستند. کنعانی احتمالاً دوباره شماره ۶ پرسپولیس را خواهد گرفت و باید کنار پورعلی‌گنجی که شماره ۸ را به تن می‌کند برای سربلندی تیمش از جان مایه بگذارد اما موفقیت این خط دفاع و دوری آنها از حواشی آن هم در شرایطی که بسیاری از رقبا منتظر سر باز کردن این اختلاف در رختکن تیم هستند، مستلزم کنار گذاشتن کدورت‌هاست تا ریتم ۶ و ۸ سرخ‌ها که قرار است شاد باشد و هواداران را به وجد بیاورد کاملاً کوک شود.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    3 4
    چه حادثه مهمی. اتوبوسی زادگان با قرارداد چهل و پنج میلیاردی و فلانی با قرارداد چه‌قدر میلیاردی آشتی کردن! می‌یای مشرق ببینی دنیا چه خبره، بعد خبر زرد از در و دیوار می‌ریزه سرت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس