استقلال با جذب ۲ لژیونر هواداران را سورپرایز می‌کند؟

استقلال در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات بیشتر از آن که بازیکن جذب کند بازیکن از دست داده است.

به گزارش مشرق، در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تیم استقلال بازیکنان تاثیر گذاری چون محمد محبی و مهدی قایدی را از دست داده است. رافائل سیلوا و سعید مهری قرارداد خود را فسخ کرده اند و ادامه ی حضور محمد حسین مرادمند، سید حسین حسینی و عارف غلامی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در نقطه مقابل استقلال تنها مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را به ترکیب اضافه کرده است.

این‌ها اما همه نقل و انتقالات تیم استقلال نیست. آبی‌ها در تلاش برای جذب امیرحسین حسین‌زاده و سعید عزت‌اللهی هستند و جواد نکونام شخصا با این دو بازیکن صحبت کرده است. دو بازیکن خارجی هم در رادار سرمربی استقلال قرار دارند. در کنار جذب این ۴ بازیکن احتمالا بازیکنان چون سعید مهری، سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی هم به ترکیب اضافه می‌شوند. این اتفاقات می‌تواند تماشاگران تیم استقلال را در روزهای پیش رو و قبل از آغاز بازی‌ها سورپرایز کند.

استقلال حالا مدیر عامل دارد و علی خطیر در روز ابتدایی مدیریتش به تماشاگران قول داده است که مشکلات آبی‌ها را حل کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    باشگاه های دولتی، همیشه بدهکار، با بودجه ای که از بیت المال می گیرند مردم ایران را سورپرایز می کند. / حرام تان باشد بودجه بیت المال/ در سازمان خصوصی را گِل بگیرید و بفروشیدش و کارمندانش و رییسش را اخراج کنید که منفعت مردم در این است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس