پوتین به زودی به ترکیه سفر می‌کند

اردوغان در جریان نشست مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود شامگاه جمعه فاش ساخت که آنکارا ماه آینده میلادی میزبان رئیس جمهوری روسیه برای ادامه تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ اوکراین خواهد بود.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور ترکیه در جریان نشست مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود از احتمال سفر آتی رئیس جمهور روسیه به ترکیه در ماه آگوست / مرداد خبر داد؛ این نخستین سفر پوتین به آنکارا پس از پایان انتخابات حساس ریاست جمهوری ماه می (ادردیبهشت) ترکیه که به پیروزی اردوغان انجامید، خواهد بود.

خبرگزاری اسپوتنیک بامداد شنبه گزارش داد که رجب طیب اردوغان این مطلب را شامگاه روز جمعه پس از دیدار و گفت‌وگوی ۲.۵ ساعته با ولادیمیر زلنسکی در کاخ فخرالدین استانبول فاش ساخت.

اردوغان در نشست مطبوعاتی خود با زلنسکی اعلام کرد که در نظر دارد در جریان سفر آتی احتمالی ولادیمیر پوتین به ترکیه از نزدیک مسئله تمدید توافقنامه غلات با اوکراین را از راه تماس تلفنی و یا نشست دو جانبه رایزنی کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد که سفر پوتین به ترکیه در ماه آینده میلادی طبق برنامه‌زیزی‌ها صورت خواهد گرفت و ممکن است در دو ماه آتی دیدارهای ویژه‌ای نیز با رئیس جمهور روسیه برگزار کند. وی همچینی تاکید کرد که به طور ویژه پرونده مبادله اسرای جنگی میان کی‌یف و مسکو را با پوتین در نشست آتی بررسی و رایزنی خواهم کرد.

گفتنی است در ماه می / اردیبهشت گذشته، دیمیتری بیسکوف، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در اظهاراتی رسانه‌ای اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه و همتای ترکی خود در آینده نزدیک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    4 9
    وظیفه تک تک شما به عنوان نوکران کاخ سیاه جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان قوم لوط بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای ناتو در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد (زودتر)
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      28 2
      ظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    18 2
    پوتین به قبرس هم سفرکنه خیلی بهتره!!!!!!!!!
  • Ti IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    5 2
    دوباره شروع کردن ، پوتین نیم ساعت سرپا نگه داشته شد ،، انتقام اردوغان از پوتین به علت تعارف نکردن نبات به اردوغان،، اردوغان هر دو لپ پوتین جون را بوسید ولی پوتین انتقام گرفت و فقط ی لپ اردوغان را بوسید ، اردوغان چه خواهد کرد در قسمت بعدی خواهیم دید
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
    4 15
    بازم این ترکیه ی حال بهم زن،اخبار شده فقط ترکیه ترکیه ترکیه
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      1 0
      قرص ضد استفراغ همیشه همراهت باشه خیلی الکی الکی حالت بهم میخوره؛ ترکیه مگه کشور در پی تی هستش ؛ جانشین امپراتوری عثمانی هستش کل اروپا ازش حساب میبرن
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      0 0
      گدای خاورمیانه, کشورک صدساله جعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس