مسکو: حمایت آشکار از نازی‌های آلمان داغ ننگی بر پیشانی آمریکا است

سفیر روسیه در آمریکا به سفر نمایندگان گروه «ملی‌گرایان آزوف» به واشنگتن و نشست‌هایشان در کنگره آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، آنتاتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به سفر نمایندگان گروه «ملی‌گرای آزوف» به واشنگتن و برگزاری نشست در کنگره آمریکا، گفت که میزبانی این کشور از نازی‌های اوکراینی، لکه ننگی در تاریخ آمریکا برجا خواهد گذاشت. روسیه گروه «ملی‌گرای آزوف» را سازمان تروریستی غیرقانونی اعلام کرده است.

آنتونوف درباره سفر این گروه تروریستی به آمریکا گفت: نمی‌توان از کنار نحوه احترام آمریکا به وارثان هیتلر و باندرئا می‌گذارد، با بی‌تفاوتی عبور کرد؛ آن هم کشوری که به شکست آلمان فاشیست کمک کرده است. این کار خیانت به یاد و خاطره آمریکایی‌هایی است که در طول جنگ جهانی دوم جانشان را فدا کردند.

وی افزود: حمایت آشکار از نازی‌های اوکراینی، لکه‌ ننگی پاک‌نشدنی بر تاریخ آمریکا برجای خواهد گذاشت. تروریست‌های اوکراینی که جنایات بی‌شماری را علیه شهروندان روس در دونباس مرتکب شدند، حالا در داخل دانشگاه استنفورد که روزگاری قابل اعتماد و شایسته بود، سخنرانی می‌کنند.

دیپلمات ارشد روسیه تاکید کرد: این سوال مطرح می‌شود: آنها قصد دارند چه تفکری را به جوانان آمریکایی و دانشجویان خارجی که آنجا درس می‌خوانند، القا کنند؟ مسئولیت بشر این است که با تمام توان، مقابل تجلیل و ادای احترام به نازیسم بایستد. مصرانه از واشنگتن خواسته‌ایم تا این مشکل را حل کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عمیر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 1
    مرگ بر اوکراین حامی تحریم ایران
  • FR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    استنفورد و هاروارد مرکز پروپاگاندای مزدوران علیه کشورهای مستقل و افکار روشن آزادیخواهان سلطه ناپذیر است
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    پوتین خودش هیتلر معاصره
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 0
    وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس