روایت آزمون از رفتار پدرانه ژابی و چراغ سبز به عربستان

مهاجم ملی پوش ایرانی لورکوزن از احتمال انتقالش در آینده به عربستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه بایرلورکوزن امروز با سایت «tivibuspor» ترکیه مصاحبه کرد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

آزمون در ابتدا درباره تجربه اش در لیگ اروپا و بازی اش با رم در نیمه نهایی لیگ اروپا گفت: بله تجربه خوبی را در رقابت های لیگ اروپا و بوندس لیگا داشتیم. ما کادرفنی خوب و حرفه ای داریم و توانایی رسیدن به فینال را داشتیم.

ستاره تیم ملی ایران درباره حضور ژابی آلونسو روی نیمکت لورکوزن گفت: ژابی آلونسو تنها برای ما یک مربی نیست بلکه مثل پدر برای ماست. ما رابطه خوبی با او داریم و او مربی خوبی است.

روایت آزمون از رفتار پدرانه ژابی و چراغ سبز به عربستان

آزمون درباره اینکه پیشنهادی رسمی از یک باشگاه سوپر لیگ ترکیه کسب کرده، گفت: بله من از یک باشگاه ترکیه ای پیشنهاد رسمی دریافت کردم ولی نام باشگاه را نمی توانم فاش کنم. من حضور در سوپر لیگ ترکیه و بازی برای باشگاه های این کشور را دوست دارم.

آزمون در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا از فنرباغچه پیشنهاد رسمی دریافت کرد، گفت: من فنرباغچه و رئال مادرید را دوست دارم و این ها باشگاه های محبوب من هستند. من طرفدار آنها هستند. هیچ فوتبالیستی نیست که دوست نداشته باشد در باشگاه های بزرگی مثل فنرباغچه، گالاتاسرای و بشیکتاش بازی نکند.

ستاره تیم ملی ایران درباره آردا گولر ستاره فنرباغچه و خرید جدید رئال گفت: آرادا گولر فوتبالیست خیلی خوبی است. او توانایی بالایی دارد. به نظرم خیلی زود او در باشگاه های بزرگی مثل بارسلونا و رئال مادرید خواهیم دید.

آزمون درباره آینده اش گفت: ما یک فوتبالیست حرفه ای هستیم. باید تمام پیشنهادات را بررسی کنیم. هر چیزی می تواند در آینده ما رخ دهد حتی ممکن است به لیگ فوتبال عربستان بروم. در شرایط کنونی با لورکوزن قرارداد دارم اما در آینده همه چیز ممکن است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    میتونی در عربستان دست به معاملات بزرگ بزنی
  • آذربایجان لی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 0
    سردار آزمون و آردا گولر دو ستاره ترک. یکی ترک ایران و دیگری ترک ترکیه. هر دو ستاره عشق منن. 🌟🌟👍

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس