هواداران پرسپولیس جلوی انتقال بیرانوند به استقلال را گرفتند!

به نظر می‌رسد واکنش‌های هواداران پرسپولیس و درخواست‌های آنها از دروازه بان اول تیمشان در فصل گذشته باعث شد تا او قید حضور در استقلال را زده و از امضای قرارداد جنجالی تا حد زیادی پشیمان شده است.

به گزارش مشرق، سنگربان اول تیم ملی فوتبال ایران که در فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر و جام حذفی ایفا کرد با پیشنهاد جذاب و وسوسه‌انگیزی از سوی باشگاه استقلال روبرو شده است.

بیرانوند که اختلافاتش با مدیریت باشگاه پرسپولیس منجر به فسخ قرارداد شد با طی روزهای گذشته جلساتی را با مدیران پرسپولیس برگزار کرد اما صحبت‌های طرفین بی نتیجه بود و در این میان نیز پیشنهاد سنگینی از سوی استقلال به دست سنگربان تیم ملی رسید که باعث شد روند مذاکرات طرفین تغییر کند.

تصمیم علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس مبنی بر فسخ یک طرفه قرارداد با این باشگاه و شایعه مذاکرات استقلال با این گلر ملی پوش باعث شده تا هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه شخصی وی از دروازه‌بان محبوب تیمشان درخواست کنند قید این انتقال را زده و از رفتن به تیم رقیب خودداری کند.

افشین پیروانی و چند بازیکن پرسپولیس نیز امروز با منتشر کردن استوری در صفحات شخصی‌شان به این انتقال احتمالی واکنش نشان دادند، مرتضی پورعلی گنجی، فرشاد فرجی، وحید امیری ضمن حمایت از بیرانوند، این انتقال را رد کرده و معتقدند بیرانوند در ایران جایی به جز پرسپولیس بازی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

ادعای جنجالی وکیل بیرانوند علیه درویش

با وجود آنکه این پیشنهاد در ۲۴ ساعات گذشته به مهم‌ترین خبر فوتبالی و نقل و انتقالات تبدیل شده است اما یکی از نزدیکان بیرانوند از منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال خبر داد.

او بر این باور بود بیرانوند به طور حتم نمی‌تواند احساسات و عواطف میلیونها هوادار پرسپولیس را نادیده گرفته و تصمیمی بگیرد که دل آنها را بشکند!

آن چه حتمی به نظر می‌رسد دعوای بیرانوند و باشگاه پرسپولیس به اوج خود رسیده است و آنها حداکثر تلاش خود را به کار خواهند بست تا حرف خود را به کرسی نشانده و ثابت کنند فسخ قرارداد قانونی یا غیر قانونی بوده است

این اختلاف در روزهای اخیر عمیق شده است که حتی منجر به این شود بیرانوند دلش راضی نشود با مدیریت فعلی پرسپولیس ادامه همکاری بدهد مگر اینکه گل محمدی پا پیش گذاشته و از نفوذ خود روی شاگردش استفاده کند و او را راضی به برگشت کند در غیر این صورت بیرانوند اولی به پیشنهاد خارج کشور فکر خواهد کرد تا بیش از این جایگاهی را بین هواداران پرسپولیس از دست ندهد.

به احتمال زیاد علی رضا بیرانوند به زودی بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد و تمام اتفاقات اخیر را تشریح کند.

اگر او در این بیانیه اعلام کرد از استقلال پیشنهاد سنگین داشته اما به خاطر هواداران حاضر به انجام این انتقال جنجالی نشد.

تکلمه

زمانی که این گزارش نوشته شد است تقریبا حضور بیرانوند در استقلال منتفی شده است و او به خاطر هواداران و تبعاتی که ممکن است در فوتبال و زندگی‌اش بگذارد قید پیشنهاد آبی‌ها را زده است مگر اینکه در ساعات آینده اتفاقات عجیب غریبی رخ دهد که او بار دیگر نظری تغییر و جنجالی‌ترین انتقال دو تیم بعد از مهدی هاشمی نسب را رقم بزند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    15 9
    کیسه از کجا پول میاره؟
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      3 5
      از همونجا که لنگ چند برابرش رو داره
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      2 0
      سلام در خصوص پیشنهاد استقلال به بیرانوند که گفته شده حدود 95 میلیارد است ( راست و دروغش را نمیدانم ) پیشنهاد 95 میلیاردی برای 2 سال ( احتمالا آپشن و ... هم داشته باشد ) میشود حدودا سالی 50 میلیارد حدودا ماهی 4 میلیارد معادل حقوق حدودا 330 معلم در ماه با متوسط حقوق 12 میلیون معادل حقوق حدودا 500 کارگر با حقوق متوسط 8 میلیون
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      2 1
      خاک بر سر هوادار ها
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      0 0
      چه فرقی میکنه از این تیم دولتی بره اون تیم دولتی یا از اون تیم دولتی بره این تیم دولتی مهم اینه که کجا دولت بهش بیشتر پول بده
    • نظر IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      2 3
      استقلال تمام لنگ را تو کیسه می ریزه
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    2 3
    لنگی ها در حسرت قهرمانی در آسیا ...
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 0
    بابا ، سید حسین حسینی بهترین درولزه‌بانه. فقط کافیه آرامش روحی داشته باشه. حیف حسینی نیست؟ واقعا خبط بزرگیه که نکونام بذاره دروازه‌بان به این خوبی بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس