وکیل بیرانوند: مدیران پرسپولس عوام‌فریبی می‌کنند/ فسخ علیرضا قانونی بود

وکیل علیرضا بیرانوند با انتقاد از مدیریت باشگاه پرسپولیس، گفت: آقایان‌ عوام‌فریبی‌ می‌کنند و فسخ قرارداد بیرانوند کاملا قانونی‌ بود.

به گزارش مشرق، مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره فسخ قرارداد این دروازه‌بان، گفت: قرارداد بیراوند ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون است که با آپشن‌ها ۱۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌شود. تا قبل از اخطار اول، پرداختی پرسپولیس ۵۵درصد یعنی حدود ۱۰ میلیارد بود.بعد از اخطار دوم، دیروز ۷۰۰ میلیون واریز شد و ۷ میلیارد مطالبات باقی‌مانده بیرانوند از پرسپولیس است.

سلیمانی درباره اخطارهای بیرانوند به باشگاه برای دریافت مطالباتش، اظهار کرد: اخطار دوم یعنی بیرانوند نمی‌خواهد فسخ کند اما بعد از یک هفته مطالبات وازیر نشد و این یعنی بی‌احترامی و ریا و همان چیزی است که آقای درویش گفت.

وی با بیان اینکه ۱۰ روز پس از اخطار دوم و پرداخت نشدن مطالبات، قصور باشگاه را ثابت می‌کند و فسخ موجه می‌شود، تصریح کرد: حق را به باشگاه پرسپولیس می‌دهیم که شکایت کند، قطعا کمیته وضعیت، استیناف و دادگاه عالی ورزش تشخیص می‌دهند که فسخ قانونی بوده است.

بیشتر بخوانید:

درویش: نمی‌دانم خبرنگاران از کجا پیدایم کردند/ بیرانوند نمی‌تواند برود

سلیمانی درباره جلسه دو روز پیش درویش با بیرانوند که پایان خوشی داشته است، گفت: یکسری صحبت‌هایی شد و قرار شد مطالبات واریز کنند اما این اتفاق نیفتاد و بیرانوند گفت که به من بی‌احترامی شده است. احترام باید عملی باشد و همه چیز حرف نیست.

وی افزود: بیرانوند درآمد دیگری غیر از فوتبال ندارد و با پرداخت نشدن مطالبات، امور زندگی مختل می‌شود و او مجبور شد وام بگیرد. اگر اخطار سوم را می‌داد توهین به خودش بود، ۵ میلیارد مگر پولی است که باشگاه پرسپولیس به بیرانوند پرداخت نکرد.

سلیمانی در واکنش به شایعاتی که درباره تقاضای بیرانوند برای افزایش قراردادش برای فصل آینده به گوش می‌رسد، گفت: بیرانوند قرارداد اضافه نمی‌خواهد و به باشگاه گفته است همین طلب من را بدهید. البته گلر ذخیره تیم‌ دیگری بیشتر از بیرانوند می‌گیرد. حرف‌های مانند عشق قلبی و ... تاثیر ندارد این حرف‌ها برای دهه ۶۰ است و زندگی خرج دارد.بیرانوند در عمل دوست داشتن پرسپولیس را ثابت کرده و مطرح کردن برخی حرف‌ها عوام‌فریبی است.

وی با رد مذاکره با استقلال قبل از فسخ قرارداد، اظهار کرد: مطمئن بودیم که فسخ ما قانونی است و دعوایی با کسی نداریم. قبل از فسخ با استقلال مذاکره نکردیم اما بعد از آن تماس‌های زیادی داشتیم و علاوه بر استقلال، دو باشگاه داخلی دیگر هم پیشنهاد دادند که مبلغ آنها از استقلال بیشتر است.

سلیمانی با اشاره به روند مذاکرات استقلال با بیرانوند، گفت: صحبت‌هایی شده و امشب قرار شد با بیرانوند صحبت کنم و خودش مطمئنا بهترین تصمیم را می‌گیرد که آینده فوتبالی او لطمه نبیند.

وی در پایان درباره پیشنهادات خارجی بیرانوند هم تصریح کرد:بیرانوند از لیگ ترکیه پیشنهاد رسمی دارد و پیشنهاد از عربستان در حد حرف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داریوش واحدی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    2 2
    شما دزدها فکر نمی کنید یک کارگز با حقوق 7 میلیونی چکار میکنه بیراوند با100 میلیارد میتونی یک روستا درست کنی
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 4
    شما که خودت داری بیرانودند رو فریب می دی خواهشا لال شو . پیشاپیش خدا این وکیل عزیز رو بیامرزه
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 3
    جالبه طرف قرارداد داره با باشگاه بعد میره فسخ میکنه سرخود - مملکت گل و بلبلی داریم
    • تاااااااج IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      5 1
      ظاهرا دو دوتا چارتا رو هم بلد نیستی یارو قرارداد داره ولی پولشو نمیدن دو بار اخطار میده بازم پولشو نمیدن اونوقت خود تو باشی فسخ نمیکنی ؟
  • محمد امین IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    عجب دوره زمونه ای شده ، ۵ میلیارد که پولی نیست ! زندگی خرج داره ! ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل ؟ با این اوضاع داغون اقتصادی و قراردادهای نجومی چه حرفای جالبی میزنن و آخرش مظلوم نمایی هم میکنن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس