یک مشتری جدید برای گلر ملی‌پوش پرسپولیس/ «بیرانوند» در راه خارج!

در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.

به گزارش مشرق، انتشار خبری مبنی بر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت باشگاه سرخ تهران را در قرمز کرد تا هیات مدیره آنها در نشستی اضطراری بررسی وضعیت این بازیکن را در دستور کار قرار دهد.

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش بودند تا زمینه راضی کردن گلر ملی پوش خود برای ماندن را فراهم کنند، استقلالی ها با ارائه پیشنهادی اغواکننده این دروازه بان تاثیرگذار را پای میز مذاکره کشاندند و با وی به توافق هم رسیدند.

مدیر برنامه های علیرضا بیرانوند با تایید مذاکرات و توافق با استقلال از دلخوری این دروازه بان به خاطر اظهار نظر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خبر داد و تاکید که همه اختلاف نظرها به خاطر پول نیست.

در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران تلاش می کنند، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که دو تیم از قطر و عربستان خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند و پیشنهادات خود را به وی ارائه کرده اند. در صورتی که مجوز حضور در این دو کشور برسد بیرانوند راهی خارج خواهد شد.

پیشنهاد تیم عربستانی چشمگیر است و اولویت گلر تیم ملی ایران است اما اگر مجوز حضور در قطر زودتر برسد ممکن است این بازیکن راهی دوحه شود تا مذاکرات نهایی را انجام دهد.

از سوی دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند با بالا بردن رقم قرارداد این بازیکن وی را راضی به ماندن کنند اما از این هراس دارند که افزایش بی رویه قیمت او باعث اعتراض سایر بازیکنان شود.

استقلالی ها هم توافق نهایی را با دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران انجام داده اند اما هنوز هیچ امضایی بین طرفین رد و بدل نشده و منتظر اتفاقات روزهای آینده هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    9 0
    هیچ کس نمیخوادش ... میخواد دو برابر از بیت المال به جیب بزنه
  • محمد IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 5
    به خاطر پول نیست اما وکیل میگه رفته وام‌گرفته این شایسته نیست
  • رستم ایرانی IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    2 0
    پول هایی که به این مفت خواران لگد پران می دهید خرج فوتبال پایه کنید و کلا فوتبال باید به بخش خصوصی واگذار بشه تا جلوی دزدها و مافیا گرفته بشه چرا باید این ها اینقدر پول بگیرند مگه چیکار می کنند این هم از نفوذ اشغال های یهودیان نفوذی است که جوات به جای رفتن دنبال درس و متخصص شدن دنبال فوتبالیست شدن برای پولدار شدن است یادمه یه روز کسی که توی المپیاد ریاضی و فیزیک مقام آورده بودن بهشون اون زمان جایزه فلش8 گیگ داده بودند اما به همین مفت خوران اون زمان خانه و پول و ملک و چیزهای دیگه داده بودند
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    2 0
    ول کنید این مفت خورها رو چرا پول تأمین اجتماعی که مال کارگر وبازنشسته ی کارگریه رو می‌دین به اینا در حالی که خانواده کارگر در گرسنگی مطلق به سر می‌بره چرا باید تأمین اجتماعی حقوق اینارو بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس