حرفهای مهم وکیل بیرانوند درباره فسخ با پرسپولیس

مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، که امروز قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرده است توضیحاتی در این خصوص داد.

به گزارش مشرق، سلیمانی درباره علت تصمیم‌ غیرمنتظره علیرضا بیرانوند توضیح کامل را می‌دهد. جالب اینکه او عقیده دارد فسخ کردن باشگاه پرسپولیس از سوی موکلش کاملا قانونی و به واسطه خلف وعده‌های باشگاه سابق علیرضا بوده است.

سلیمانی همچنین پیشنهاد استقلال به گلر شماره یک تیم ملی را تایید می‌کند. خواندن صحبت‌های سلیمانی تا حد زیادی شرایط فی ما بین پرسپولیس و بیرو را روشن می‌کند. ظاهرا دلخوری بزرگ جایی اتفاق افتاده که مدیرعامل باشگاه، نام دروازه‌بان دیگری را به عنوان گزینه ایده آل پرسپولیس مطرح‌ کرده است.

این صحبت‌ها را بخوانید:

* در قانونی بودن فسخ قرارداد هیچ شکی نیست
یک اینکه ما دو نوتیس دادیم، بر اساس مقررات تعیین وضعیت خودمان و فیفا. ما می‌توانستیم یک اخطار بدهیم اما برای نشان حسن نیت، دو نوتیس دادیم. چند روز هم صبر کردیم اما باشگاه مبالغی را که باید پرداخت می‌کرد، پرداخت نکرد و ما به صورت کاملا قانونی قرارداد را فسخ کردیم و در قانونی‌ بودن این فسخ شکی نیست. اینکه می‌گویند نمی‌شود و این‌ها، بعدا مشخص می‌شود و در قانون هم برود مشخص خواهد شد. اگر کسی برای فرار از مسئولیت حرفی بزند، بحثش متفاوت است.

* به علیرضا بی احترامی کرده و با دیگران قیاسش کردند
دوم اینکه آقای بیرانوند به باشگاه پرسپولیس احترام گذاشت اما از سوی برخی افراد احترام ندید و واقعیت بی احترامی هم کردند و با یک سری بازیکنان قیاسش کردند و حق و حقوقش را ندادند. اگر باشگاه پرسپولیس احترام می‌گذاشت، چرا بعد از دو نوتیس حق و حقوقش را واریز نکرد؟ احترام باید عملی باشد. بازیکنی که در تیم قهرمان بوده و این همه زحمت کشیده، چرا باید به او بی احترامی شود؟ مبلغش که بسیار پایین است و من کاری به این موضوع ندارم.

* بیرانوند نباید برای رفع مشکلاتش وام بگیرد
ما در جلسه با آقای درویش بودیم و این مسائل را گفتیم. آقای بیرانوند که نباید برای رفع مشکلاتش وام بگیرد، چون باشگاه پرسپولیس که به تعهداتش عمل نکرد و اگر عمل می‌کرد که دروازه‌بان تیم‌ملی چنین کاری نمی‌کرد.

* اسم دروازه‌بان دیگری را آوردند و گفتند باید او را می‌گرفتیم!
در جلسه آنها اسم دروازه‌بان دیگری آوردند که اصلا گفتند ما باید از روز اول فلانی را می‌گرفتیم و ایشان را نمی‌گرفتیم و این صحبتها انجام شد. با احترام به همه، شرایط و موقعیت بیرانوند در فوتبال ایران کاملا مشخص است. ببینید که بیرانوند چقدر از جام جهانی درآمد آورد برای پرسپولیس، او برای جدایی از پرسپولیس رقم رضایتنامه پرداخت کرد و الان هم درخواست غیرمنطقی ندارد.

* قصد بازارگرمی نداریم اما پیشنهاد استقلال صحت دارد
علیرضا واقعیت از استقلال پیشنهاد دارد و من در این حد می‌توانم در این مورد صحبت کنم و باید ببینیم که چه خواهد شد. ما قصد بازارگرمی نداریم و همه شرایط علیرضا بیرانوند را می‌دانند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 7
  • لنگی سوزخطرناک IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    3 6
    خوش امدی لر عزیز به جمع ما
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    5 1
    مشتی پول پرست سست عنصر از زمانی که فوتبال شد پولی دیگه ارزشی ندارد بدبخت و بیچاره کسی که دیگه روی این تیم ها تعصب داشته باشد
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    7 2
    این آقای وکیل فکر کرده مردم هالون داداش ساقی تو عوض کن.
  • خان IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    3 0
    چرا قبلا به این بی احترامیا وغیره واکنشی بروز نداد.چرا الان ک پیشنهاده۵۰ملیاردی بهش دادن یهو این مسایل رو پیش کشید و بفکره جدا شدن افتاده.این سفسطه ها و بهانه ها رو ننم هم قبول نداره.با این بهانه ها مردمو خر فرض کردی و به شعورشون توهین میکنی.بهتره رک بگی بخاطره پول رفتم .اینجوری سنگین تری
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    19 2
    گمشید بابا ,بنده پولید
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
      6 0
      به نظر میاد هر چی هست زیر سر تحریکات همین وکیله هست چون پول زیادی به اون هم میرسه. حرفاش طوریه که انگار خودش تو زمین فوتبال زحمت کشیده و نه با دلالی.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    2 5
    لنگی ها قاموسشون همینه به هیچ کس وفا نمیکنند یادتونه با هاشمی نسب چه کردند
  • علی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    5 1
    بازر گرمی است شک نکنید
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 2
    مهم نام پرسپولیسه رفت ب جهنم‌
  • دهلرانی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    3 2
    با احترامی که برای عقاب سابق آسیا (عابدزاده بزرگ) قایل هستیم.....ولی پسر ایشان در حد بیرانوند نیست ، که بعضی ها ایشان را ایده ال دانسته اند....علیرضا حق داره ناراحت بشه......مقایسه بنده از نظر فنی بوده و گرنه همه عزیزند و با احترام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس