زرنگی دو ستاره پرسپولیس و استقلال؛ بعد از مشورت با یک مدیر قرارداد خود را فسخ کردند

سعید مهری و علیرضا بیرانوند بعد از مشورت با یک مدیر حقوقی قرارخود را با حضور درسازمان لیگ با تیم‌های استقلال و پرسپولیس فسخ کردند.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه سعید مهری قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرد، باشگاه استقلال با اشاره به بندی که سعید مهری حق فسخ را از خود سلب کرده است! اعلام کرد این فسخ غیر قانونی است و به کمیته وضعیت شکایت می‌کند، اما خبرهای رسیده حاکی از آن است که باشگاه نمی‌تواند با اضافه کردن بندی به قرارداد بازیکن حق فسخ را از او بگیرد. به عبارت ساده‌تر اضافه کردن این بند به قرارداد بازیکن غیر قانونی است!

گفته می‌شود سعید مهری کلیه متون قرارداد خود را با یک مدیرحقوقی در میان گذشت و بعد از اطمینان خاطر مدیر حقوقی وارد سازمان لیگ شد و قرارداد خود را فسخ کرد. البته جواد نکونام در تلاش است با صحبت‌هایی که با این بازیکن انجام می‌دهد، او را متقاعد به حضور در اردوی تیم کند.

بیشتر بخوانید:

جلسه فوق‌العاده هیات مدیره پرسپولیس در دفتر مخفی

بعد از اینکه علی بیرانوند هم قرارداد خود را با تیم پرسپولیس فسخ کرد این خبر از سوی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس بیرون آمد که باشگاه از او به کمیته وضعیت شکایت می‌کند. طبق قوانین بین المللی باشگاه اگر دو ماه به بازیکن پول ندهد، بازیکن با دادن اخطار به باشگاه می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند که علیرضا بیرانوند این کار را انجام داده است. اضافه کردن بندی به قرارداد که بازیکن حق یک طرفه فسخ قرارداد را ندارد، غیر قانونی است و از سوی فیفا به رسیمت شناخته نمی‌شود. فیفا تاکید می‌کند؛ بازیکن برده باشگاه نیست و باید حق و حقوق او رعایت شود.

در چنین شرایطی بهترین تصمیم برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس مذاکره با این دو بازیکن و پرداخت دستمزدهای آنها است. چرا که این بند از نظر فیفا غیر قانونی است و مسیر شکایت آنها را به جایی نخواهد رساند.

علی بیرو هم با همان مدیری که سعید مهری برای فسخ قرارداد خود مشورت کرده است، مشورت کرده و صبح امروز با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرد!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس