دستور رئیسی برای پیگیری دلایل افزایش قیمت محصولات پتروشیمی

رئیس‌جمهور در پی افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشور، صبح امروز (چهارشنبه ۷ تیر ماه) در جلسه هیئت دولت، پس از ارائه گزارشی از افزایش قیمت محصولات پتروشیمی بدون اخذ مجوزهای لازم، به وزیر دادگستری مأموریت داد، با بررسی دقیق اسناد و دلایل این افزایش قیمت، با متخلفان برخورد قاطع و مقتضی صورت گیرد.

رئیس جمهور در بخش ابتدایی سخنانش با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به مردم ایران و همه مسلمانان جهان تصریح کرد: ماه ذی‌الحجه از بهترین فرصت‌ها برای رسیدن به درجه عبودیت و تلاش و درخواست برای ایجاد گشایش و فرج در امور است.

وی تصویرسازی از عملکرد دولت را موضوعی بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: حتی وقتی همه تصمیمات و اقدامات صحیح و سازنده هستند، اگر به وجه تصویرسازی، اطلاع‌رسانی و تبیین آن توجه کافی نشود، ارائه تصویر ناصحیح از عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌تواند هزینه‌های زیادی به دولت تحمیل کند.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی و برنامه‌ریزی صحیح و به‌روز برای اطلاع‌رسانی هنرمندانه، پیشگیری از بروز بسترهای تصویرسازی ناصحیح و پاسخگویی به فضاسازی‌ها علیه دولت افزود: اگر چه اراده جدی وجود دارد تا به هر بهانه ناموجهی برای دولت حاشیه‌سازی و چالش‌آفرینی شود، اما در مقابل دستگاه‌های اجرایی نیز باید از همه بسترها و موضوعاتی که مستعد امیدآفرینی هستند، به نحو مناسب استفاده کنند.

رئیسی خطاب به سخنگویان، مسئولان اطلاع‌رسانی دولت و همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: در وهله اول با اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق و در وهله دوم پاسخگویی فوری به شبهات و نیز جوسازی‌ها، تصویری صحیح از عملکرد دولت ارائه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مسیحا IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    2 0
    نیاز به دستور و بررسی نداره فساد و رانت خواری مسئولین خدوم نظام و بی عرضگی نهادهای نظارتی
  • هادی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    1 0
    مدیریت کشور مضحکه است. دزدی تو روز روشنه. طرف میره یا کارخونه پتروشیمی با پایین ترین سطح تکنولوژی احداث میکنه. بعد چارتا بچه محلشو میبره سر کار. فک و فامیل و چنتا آقازاده هم تو هیئت مدیره. با رانت اونا خوراک مفت و انرژی مفت تر و میریزه تو شکم کارخونه. بعد که محصول تولید شد به قسمت خون باباش و با بورس لندن میندازه به خلق الله. حقوق و خوراک و انرژی ریالی فروش دلاری. کجای دنیا میشه به این ترو تمیزی دزدی کرد؟ مشرق چاپ کن
  • علی ولی خدا عبا دالله IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    1 0
    جناب ریسی یک نامه هم برای خودت بزن که گفتی با حذف ارز ترجیهی ۴قلم کالا کران می شود ولی همه چیز هزار برابر شد برنج زملن روحانی ۳۰ هزار شده ۱۳۰ هزار گوشت ۱۶۰ هزار زمان روحانی شده ۵۰۰هزار دلار ۲۳هزاری شده ۵۵هزار و...
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    عجب! وقتی تمام اصناف برای کالا یا خدمات خود به سود حداقلی راضیند و چندین ساله قیمتها رو به کاهش است، پتروشیمی چرا از بازار تبعیت نکنه! باید دلیلش برای مردم بیان بشه چون ما با کاهشی شدن قیمت عادت داریم نه با افزایش!
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    شدید یک شخصی که دستور میده ولی کسی گوشش بدهکار نیست یه مسکن نتونستید راه بندازید احمدی نژاد سه میلیون مسکن ساخت هنوز کاری خاصی صورت نگرفته
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    آیا بعد از بررسی و شناسایی متخلفین و رانتی ها ، خسارت ما که در بورس مالباخته شده ایم را پرداخت می نمایند ؟؟
  • حمید رضا DE ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 0
    تو رو خدا شما رو به قرآن قسم به این رئیس جمهورتون بگین تو این کارا ورود نکنه و دستور نده آخه هر دستوری داد خلافش انجام شد🤦🏽

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس