کد خبر 1503222
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
میراحمدی: کندی تردد از مرز مهران به دلیل قطعی اینترنت طرف عراقی بود

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در مورد ازدحام زائران عتبات در مرز مهران گفت: این مشکل حل شده است ولی قطعی اینترنت طرف عراقی موجب کندی تردد از مرز مهران بود.

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور، در مورد ازدحام جمعیت در مرز مهران و ایجاد اختلال در خروج زائرانی که به برای روز عرفه عازم عتبات شده‌اند گفت: حدود ۲۵ هزار نفر زائر در دو روز گذشته برای شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلا و زیارت حضرت اباعبدالله (ع) عازم عراق شدند.

وی افزود: متاسفانه طرف عراقی پیش بینی‌های لازم را نکرده بود و تنها ۲ نفر را برای کنترل گذرنامه های زائران ایرانی در نظر گرفته بودند؛ از طرفی مدتی هم اینترنتشان قطع شد و منجر به ازدحام زائران شد که با پی‌گیری‌های صورت گرفته مشکل برطرف شد و تردد زائران از مرز به صورت روان ادامه دارد.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: بلافاصله برای حل مشکل با وزیر کشور عراق و دیگر مسئولان عراقی که این موضوع را پی گیری می کنند مکاتباتی انجام شد، دوستان محلی هم در استان پی‌گیری کردند تا مشکل حل شود و بحمدالله دیگر مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مرز مهران با ازدحام مواجه شده بود، تصریح کرد: برای تردد زائران در خاک عراق مشکلی وجود ندارد فقط برای خروج از گیت‌های عراقی مشکل ایجاد شده بود چراکه تعداد کارگزارن عراقی خیلی کم بود و تعداد زائران حدود ۲۵ هزار نفر بود که حجم بالایی برای طرف مقابل محسوب می شود.

معاون وزیر کشور گفت: مشکل برطرف شده است و مشکلی برای عزیمت زائران از مرز مهران وجود ندارد این مشکل از جانب ما نبود و به طرف عراقی بر می‌گشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    3 1
    تو اربعین هم همین را می گفتید بعد از مرز ما که رد می شدیم مرز عراق خلوت بود
  • DE ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    1 0
    چرا زوار عزیز و بزرگوار از مرز مهران رد میشن با این گرمای ۴۶درجه اش بابا خسروی دماش در گرمترین حالت امروز ساعت ۱۶ نزدیک 41درجه هست نزدیک چهار پنج درجه خنک تر مرز هم الحمدولله 24ساعته باز هست و ماشین هم هست و فاصله با کربلا هم نزدیکه
  • NL ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    1 0
    مشرق خیلی بی انصافی چرا با مرز خسروی لج هستید خوش انصاف دمای خسروی تو گرمترین زمانش ۴۳درجه بود همان زمان ۴۸درجه
  • NL ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    1 0
    مشرق تو فقط برای مهران تقلا کن خسروی هم خدا را دارد ان شاء الله خسروی خاکش میشه توتیای چشم زوار سیدالشهداء امسال و از برکت دعای عرفه فردا به امید خدا دوباره مرز از زوار پر میشه و شلوغ میشه
  • حمید رضا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    1 0
    مرزخسروی دروازه باستانی کربلا بوده و هست وفقط وفقط هم مخصوص زواراستان کرمانشاه است
  • حمید رضا IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    0 0
    درحدی نیستند که درخصوص مرزخسروی کرمانشاه نظری بنویسن
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    1 0
    مرزخسروی احتیاجی به تعریف و تمجید کسی نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس