کد خبر 1503068
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
محمدرضا اخباری به گل‌گهر سیرجان پیوست

باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار تصویری، از پیوستن محمدرضا اخباری دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به این تیم خبر داد.

به گزارش مشرق، اخباری با عقد قراردادی ۲ ساله به گل‌گهر سیرجان پیوسته است.

همچنین گفته می شود که هادی عقیلی کاپیتان سابق سپاهان اصفهان و مدافع تیم ملی، مربی گل‌گهر شده و به عنوان دستیار به کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اضافه شد.

بر این اساس مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به دنبال دستیار ایرانی بود و نفراتی مثل مهدی پاشازاده، مجتبی جباری و هادی عقیلی مد نظر این مربی بودند که در نهایت بعد از برگزاری جلسه با هر سه نفر هادی عقیلی امروز به عنوان دستیار این مربی انتخاب شد.

براساس اعلام نزدیکان باشگاه، عقیلی که به تازگی از آمریکا برگشته امروز قراردادش را با این باشگاه امضا کرد، البته عقیلی به دلیل کار شخصی که دارد امروز و فردا در تمرینات گل گهر نیست اما چند روز آینده در تمرینات این تیم حاضر می شود.

وهاب خان‌احمدی نیز به عنوان مربی بدنساز به کادرفنی گل‌گهر اضافه خواهد شد.

همچنین گفته می شود که مسعود ریگی هافبک فصل گذشته سپاهان، امیر شهیم بازیکن ملوان، ابوالفضل رزاق پور و محمد عباس زاده از تراکتور سازی تبریز، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال و رضا جعفری بازیکن نساجی مازندران نیز در فهرست مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل گهر سیرجان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس