کد خبر 1502768
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
ادعای بزرگ مدیربرنامه طارمی/ انتقال به الهلال عربستان منتفی شد

در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی خواهان جذب مهدی طارمی شده بود اما مدیر برنامه مهاجم ایران از منتفی شدن این انتقال خبر داد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه الهلال عربستان برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو پیشنهاد ۳۵ میلیون یورویی ارائه کرده و مهاجم ایران نزدیک به این تیم عربستانی است اما بازهم معادلات نقل و انتقال این بازیکن تغییر کرد.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و به همین دلیل تصمیم گیری نهایی درباره مقصد بعدی تا حد زیادی به این باشگاه بستگی دارد.

با این حال علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی مدعی شد انتقال طارمی به الهلال منتفی شده است.

نیکومنش در این خصوص به اسماعیل محمود خبرنگار مصری گفت: طارمی با پورتو قرارداد یک ساله دارد و با وجود علاقه تیم‌های عربستانی، در اروپا به بازی ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما به تیم‌های علاقه مند به طارمی احترام زیادی می‌گذاریم، اما برنامه او این است که در پورتو و فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد. او از این بابت هیجان زده است.

این اظهارات بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پرتغال داشته است.

خبرنگار مصری در ادامه خبر مهم دیگری هم اعلام کرد و از نقش همسر طارمی در منتفی شدن حضور این بازیکن پرده برداشت.

اسماعیل محمود گفت: یک منبع نزدیک به طارمی اعلام کرد مذاکراتی از سوی الهلال انجام شد اما از بهترین باشگاه‌های انگلیسی و ایتالیایی هم پیشنهاداتی دریافت کردیم.

وی افزود: برای الهلال، متأسفانه همسر این بازیکن در انتخاب او در مورد باشگاهی که در آن بازی خواهد کرد تأثیر می‌گذارد. طارمی می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 5
    همسرش یا دوس دخترش؟
    • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      8 1
      ازدواج کرده تا جایی که اخبارو خوندم.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    2 0
    همسرش فوتبال حالیش میشه صبح که پیر شد میزاره میره
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    6 0
    این ماجرای مخالفت همسران فوتبالیستها برای بازی و زندگی در عربستان بیشتر که شوی تبلیغاتی منفی بر ضد عربستان هست که احتمالا از مسیر خاصی هدایت میشه و بسیار هم روش تبلیغ و مانور داده میشه. من شخصا نمیخوام از عربستان دفاع کنم. اما وقتی میبینی روی این موضوع انقدر توی رسانه های غربی تاکید میشه پس باید ببینی ماجرا از کجا آب میخوره/
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      این که بررسی نداره از ۱۰۰ درصد مردم ایران ۸۰ درصد غرب زده هستن اروپا و امریکا با هیچ چیز عوض نمیکنن
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    همسرش منصرفش کرد؟ یعنی خودش عقلش نمیرسه کجا بازی کنه بهتر؟از لحاظ فوتبالی لیگ اروپا خیلی پویاتر و بهتر پس دلیلی نداره طارمی جای دیگه بره
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    عمرا از پورتو جدا بشه
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    سال دیگه مجبوره با دو میلیون یورو بره امارات شانس یکبار در خونشو زده
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    تو عربستان فوتبال طارمی پیشرفت نمیکنه ولی طارمی این فرصت رو داره که دانش ورزشی خودش و مدارج مدیریتی و مربی گری و علمی مرتبط خودش رو در کنار بازی طی بکنه و با کوله باری از تجربه و دانش در ایران با تاسبس یک هاب ورزشی منطقه ای به دستاوردهای مادی و معنوی بزرگی برسه. البته نه اینکه لیگ عربستان بد باشه بلکه بخاطر فشردگی بازی ها و استعدادهای در اروپا کلا فرصت بهتری برای آینده اش خواهد داشت و عربستان فقط نیاز پولی امروزش رو برطرف می‌کنه. چون در مقایسه با بازیکنان انتقالی به لیگ عربستان فرصت آینده طارمی در این منطقه قابل قیاس نیست
  • دارا IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    طوری نیس من حاضرم بجاش برم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس