کد خبر 1502744
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش مشرق، محمد صادق کوشکی متنی را با عنوان (حکایت حقیقی عدلیه!) در کانال خود در ایتا منتشر کرد:

ایام شهادت شهید بهشتی را هفته قوه قضائیه نامیده اند تا این رکن نظام، رنگ و بوی بهشتی به خود بگیرد!

ضمن تقدیر از خدمات نیروهای مومن و انقلابی این دستگاه ( امثال قاضی صلواتی و....) پرسشهایی تقدیم ریاست این قوه می شود. باشد که با پاسخ به آنها،در معرفی حقایق عدلیه سهیم باشند!

آیا عدلیه در مبارزه با مفسدان اقتصادی و مجازات غارتگران بیت المال موفق بوده و موجب پیشگیری از تکرار این مفاسد شده است؟

موفقیت قوه در مقابله با فساد اداری را چگونه ارزیابی می کنید؟

به عدلیه در برخورد بازدارنده با جرائمی مانند اوباشگری ، سرقت مسلحانه ، سرقتهای سازمان یافته ، زورگیری و سلب امنیت روانی مردم نمره قبولی می دهید؟

در طول مسئولیت شما در قوه ( در ۵ سال اخیر) چند مورد حد و تعزیر شرعی در پرونده های شرب خمر ، سرقت ، روابط نامشروع ، روزه خواری در ملاء عام ، ایجاد خانه های فساد و ...اجرا شده ؟ آیا قوه و مدیران و قضات آن اهتمامی به اجرای حدود شرعی دارند؟ واقعا چند درصد از مرتکبان شرب خمر ، روابط نامشروع ، روزه خواری در ملاء عام و...متحمل مجازاتها و حدود الهی شده اند؟

آیا عدلیه اعتقادی به اجرای حکم شرعی محاربه دارد؟ اگر دارد پس چرا در بسیاری از شهرها و محلات ، عده ای با اسلحه گرم یا قداره و ...مشغول عربده کشی و قدرت نمایی و نابود کردن امنیت جامعه اند؟

چرا مجرمان حرفه ای از زندان و مجازاتهای تعیین شده توسط دادگاهها نمی ترسند ؟ چرا در این کشور سارقینی وجود دارند که بیش از ۳۰ یا ۴۰ مرتبه در دادگاهها محکوم شده و حتی درون زندان به ارتکاب جرائم و ادامه فعالیتهای مجرمانه خود مشغولند؟

طی ۵ سال اخیر چند زن بی حجاب بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی مجازات شده اند؟ آیا می توانید آماری در این باره بدهید؟ آیا قوه و مدیران و قضات آن، این ماده و سایر قوانین مرتبط با حجاب و عفاف را منسوخ و متروک می دانند؟

چند سال دیگر باید منتظر مجازات قاتلین شهید عجمیان باشیم؟ آیا دراویشی که خیابان پاسداران تهران را به صحنه جنگ علیه نظام و اسلام و انسانیت تبدیل کردند به کیفر جنایات خود رسیدند؟ از سرنوشت قاتلین شهید حدادیان چه خبر ؟

آیا قوه خود را متولی رسیدگی به جرائم فضای مجازی می داند؟ اگر می داند پس چرا فضای مجازی کشور به بهشت مجرمان سیاسی ،اخلاقی ، امنیتی و اقتصادی تبدیل شده و مجرمان بدون ترس از شناسایی یا مجازات، مشغول زیر پاگذاردن قانون و ارتکاب علنی جرائم مختلفند؟

اگر قوانین در این حوزه ناکارآمد و ناقصند، پس چرا تاکنون شاهد تنظیم لایحه ای قوی از سوی قوه برای دفاع از حقوق عامه و امنیت ملی در فضای مجازی نبوده ایم؟

چرا بسیاری از مجرمان آشوبهای سال گذشته پس از خروج از زندان با گستاخی افزونتری به تکرار اقدامات مجرمانه خود پرداختند؟ آیا مجازاتهای عدلیه به جای بازدارندگی ، جنبه تشویقی دارند؟

به نظر شما قوه قضائیه در گسترش حملات وحشیانه زنان بی حجاب و قانون شکن به آمرین به معروف، بانوان محجبه و خانواده های شهدا نقشی ندارد؟ به نظر شما اگر اولین مهاجمان کیفر مناسب می دیدند این روند مجرمانه ادامه و گسترش می یافت؟

آیا قوه از وجود امثال طبری پاکسازی شده است؟ آیا می توانید آماری از قضات و کارکنان فاسدی که از قوه کنارگذاشته شده اند منتشر کنید؟

از سرنوشت هتلی که به شکل غیر قانونی در حریم رودخانه جاجرود ساخته شده و قرار بر تخریب آن بود اطلاعی دارید؟

آیا عدلیه بنای محاکمه و حساب کشی از مسئولان ارشد سابق (در خصوص اقدامات و ترک فعلهای منجر به زیان عمومی و آسیب به امنیت ملی) را دارد؟

به نظر شما وظیفه دستگاه قضایی دفاع از حق و اجرای قانون است یا این که مظهر رافت اسلامی نسبت به مجرمان باشد؟ آیا قرار گرفتن اغلب آشوبگران پائیز ۱۴۰۲ در فهرست عفو ، جفای به نظام ، انقلاب و مردم نیست؟

فکر می کنید پاسخهای احتمالی شما به پرسشهای فوق ، افکارعمومی( بویژه وفاداران به اسلام و انقلاب ) را قانع خواهد کرد؟

راستی چرا تاکنون در یک گفتگوی تلویزیونی برای پاسخ به این پرسشها شرکت نکرده اید؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 6
    جناب کوشکی شلوغش کردی ها
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    همه اینهایی که گفتی قبلا انجام شده و یه ذره اش از محاکمات مونده
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    البته یچیزی بگم: بیحجابان باید کار فرهنگی روشون انجام بشه نه اینکه مجازات بشن بعدش اینکه دونفر از قاتلان شهید عجمیان اعدام شدن و بقیه شون حبس گرفتن سوما اینکه ترک فعل ها بهشون رسیدگی شده و فقط تعداد اندک محاکمات مونده چهارما اینکه جنابعالی بیشتر قصد تخریب داشتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس