والیبال ژاپن به آرژانتین هم رحم نکرد

پنجمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با پیروزی ژاپن و آمریکا برابر حریفان آغاز شد تا سامورایی‌ها به هشتمین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یابند.

به گزارش مشرق، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۳ در گروه مردان از ۱۶ خردادماه آغاز شد تا تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کند.

هفته دوم لیگ ملت‌ها به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه پیگیری می‌شود و در پنجمین روز این هفته (شنبه دوم تیر) شش دیدار برگزار می‌شود.

در نخستین مسابقه تیم آمریکا با اقتدار و سه بر صفر لهستان را شکست داد تا به هفتمین برد خود دست یابد و در جایگاه دوم باقی بماند. تیم لهستان در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۹ مغلوب آمریکا شد و دومین شکست خود در این مسابقات را تجربه کرد.

در دیگر مسابقه همزمان و در شهر اورلئان فرانسه، تیم‌های ژاپن و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند که سامورایی‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند تا هشتمین برد متوالی خود را جشن بگیرند.

تیم ژاپن در ست‌های اول و دوم، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید، اما در دو ست بعدی با امتیازهای ۳۳ بر ۳۱ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را حریف واگذار کرد تا جدال دو تیم به ست حساس پنجم برسد. آرژانتینی‌ها در ست پنجم ۱۵ بر ۱۲ مغلوب شدند تا سومین شکست خود را تجربه کنند و ۱۶ امتیازی شوند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز در هشتمین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف هلند میزبان می‌رود و در دیگر مسابقه نیز برزیل و اسلوونی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

برنامه دو دیدار دیگر امروز به شرح زیر است:

چین – آلمان، ساعت ۲۲

کانادا – فرانسه، ساعت ۲۲:۳۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد44 ساله IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    5 0
    آقای عطایی و داورزنی اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و استعفا دهید
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
      2 0
      عطایی روبایداخراج کنندآبروی والیبال ایرانوبرد
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    3 0
    کینگی شدن واسه خودشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس