کد خبر 1502261
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + جدول

لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت اعلام شد.

به گزارش مشرق، لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو ویژه تیرماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت اعلام شد. قیمت دناپلاس که پیش تر ۴۱۰ میلیون تومان تعیین شده بود در این فهرست جدید اصلاح شده اما قیمت پژو ۲۰۷ دستی با موتور TU۳ تغییر نکرده است.

اواسط خردادماه ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای قیمت پژو ۲۰۷ (TU۳) را ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد اما نکته قابل توجه اینجا بود که قرار شد موتور پژو ۲۰۶ را که قبلاً در این شرکت تولید می‌شد و امروز با توقف تولید روبه‌رو شده است، برای کاهش قیمت تمام‌شده برروی پژو۲۰۷ نصب کند اما اعلام قیمت جدید این خودرو نشان داد خبری از ارزانی ۲۰۷ آن‌هم با نصب موتور ۲۰۶ به‌روی این خودرو نیست.

البته ایران‌خودرو پیش از این پژو ۲۰۷ دنده‌ای فرمان هیدرولیک با موتور TU۵ را به‌قیمت ۳۱۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده‌ای با فرمان برقی با موتور TU۵ را ۳۱۸ میلیون تومان عرضه می‌کرد.

همین موضوع سبب شد تا بررسی قیمت این خودرو در دستور کار شورای رقابت قرار گیرد که با اعلام قیمت تیرماه محصولات ایران خودرو قیمت این خودرو اصلاح نشده و مشتری باید ۳۲۳ میلیون تومان بابت پژو ۲۰۷ (TU۳) پرداخت کند.

قیمت جدید کارخانه  ۲۸ محصول ایران‌خودرو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    شده در جمهوری اسلامی مافیا قیمت هر روز تغییر برای رهایی به گروهی هماهند واگنر نیاز است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس