نکونام آمد و روسیاهی به زغال ماند/ چند نفر می‌خواستند حجت کریمی را ناتوان جلوه بدهند/ معلوم شد هیچ‌کس ساپینتو را نمی‌خواست غیر از مخالفان استقلال

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: در این مدت اخبار استقلال را دنبال می‌کردم و متوجه بودم که عده ای قصد دارند عملکرد مدیر باشگاه استقلال را بد جلوه دهند اما روسیاهی به زغال ماند.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال، درباره حضور جواد نکونام در رأس کادر فنی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

نکونام سابقه آبی ندارد ولی بزرگ است

فوتبالیست قدیمی‌استقلال ابتدا درباره سرمربیگری نکونام در این تیم گفت: اتفاق خیلی خوبی بود. جواد نکونام گرچه سابقه زیادی به عنوان بازیکن در استقلال ندارد اما یکی از بزرگترین و پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. چه در رده باشگاهی در داخل و چه در رده ملی.

تجربه زیاد نکونام دلیل روشنی دارد

وی افزود: خیلی خوب است یک بازیکن با تجربه در عرصه فوتبال که با مربیان بزرگی در ایران و خارج کار کرده حالا سرمربی استقلال شده است. نکونام در تیم ملی با چندین مربی بزرگ کار کرد و اگر از هر کدام از آنها چند نکته کوچک را یاد گرفته باشد الان در پخته ترین شرایط ممکن می‌تواند آنها را در اختیار استقلال قرار بدهد.

یک کاربلد را آوردیم

بازیکن سالهای دور استقلال همچنین اضافه کرد: از همه مهمتر نکونام تجربه مربیگری در لیگ برتر را دارد. او در تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا هم مربیگری کرده و از لیگ یک خودش را به دسته برتر فوتبال ایران رسانده است. در واقع می‌خواهم اینطور بگویم که او کارش را بلد است و در بهترین شرایط و بهترین زمان سرمربی استقلال شد. از همه پیشکسوتان خواهش می‌کنم در طول فصل پیش رو به نکونام کمک کنند.

نکونام آمد و روسیاهی به زغال ماند/ چند نفر می‌خواستند حجت کریمی را ناتوان جلوه بدهند/ معلوم شد هیچ‌کس ساپینتو را نمی‌خواست غیر از مخالفان استقلال

مدیراستقلال نشان داد توانایی چانه‌زنی دارد

فرزامی همچنین درباره گرفتاری‌های مربوط به روزهای آخر پیش از انتصاب جواد نکونام توضیح داد: خیلی‌ها سعی داشتند کاری کنند که نکونام سرمربی استقلال نشود. خیلی‌ها این موضوع را به عدم صلاحیت مدیر باشگاه ربط می‌دادند و می‌خواستند اتفاقات دیگر را به حساب ناتوانی حجت کریمی‌بگذارند. اما اصلا این آقا را نمی‌شناسند. او ثابت کرد تا چه اندازه قدرت چانه زنی دارد. تا چه اندازه بلد است با آنهایی که می‌توانند کاری برای استقلال انجام بدهند حرف بزند. یکی از آنها بانک شهری‌ها بودند که قبلا به مدیران استقلال جواب رد داده بودند ولی کریمی‌کارش را با همان بانک راه انداخت.

استقلال مدیر کاری می‌خواهد نه مدیر مصاحبه و عکس

وی خاطر نشان کرد: نکونام سرمربی استقلال شد و روسیاهی به زغال ماند. خیلی‌ها در این مدت می‌خواستند اشتباهات مدیران قبلی استقلال را به حساب مدیر فعلی بگذارند اما این فرد انصافاً در این مدتی که آمده خوب از پس کارها بر آمده. استقلال چنین مدیری می‌خواهد که کار مردم و هوادار را راه بیندازد. مدیری که دنبال عکس و مصاحبه است هیچ وقت به درد استقلال نخورده و نمی‌خورد. در این مدت بدهی سنگین استراماچونی پرداخت شد و مدیر فعلی به خواسته‌های عجیب و غریب ساپینتو هم تن نداد. مربی بی اخلاق!

اتفاقا مردم می‌گویند ساپینتو آبروی استقلال را برد!

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره ساپینتو توضیح داد: همانطور که مدیر باشگاه گفته بود او یک میلیون دلار پول می‌خواست به علاوه بلیت رفت و برگشت رایگان به پرتغال! خانه استخردار! ماشین چند میلیاردی بدون راننده و خیلی چیزهای دیگر اما مدیر استقلال با وجود فشار هواداران کار درست را انجام داد. من بعنوان پیشکسوت استقلال از این بابت خوشحالم که به ساپینتو باج ندادیم. خیلی عجیب بود که عنوان می‌شد هواداران خواهان ادامه کار با ساپینتو هستند! در حالی که من هر روز با مردم در ارتباطم و اتفاقا هیچ کس او را دوست نداشت. همه می‌گویند او آبروی استقلال را برده بود. کسی که در عرض یک ماه دوبار به پرسپولیس می‌بازد و دو جام معتبر را از دست می‌دهد چطور سرمربی محبوب مردم می‌تواند باشد!؟ آنهایی که می‌خواستند مدیریت باشگاه را خراب کنند خودشان خراب شدند.

به نکونام و پدرش تبریک می‌گویم

فرزامی در پایان تاکید کرد: امیدوارم استقلال به موقع بازیکنان خودش را جذب کند و در نهایت با قدرت به لیگ برتر گردد. این تیم با پشتوانه میلیونی هوادارانش هر کاری که بخواهد می‌تواند انجام بدهد. چه خوب که یک مربی کاملا استقلالی سرمربی این تیم شده است. شنیدم که نکونام گفته پدرش او را استقلالی کرده پس باید به نکونام و پدرش تبریک گفت و برای شان آرزوی موفقیت کرد.

نکونام آمد و روسیاهی به زغال ماند/ چند نفر می‌خواستند حجت کریمی را ناتوان جلوه بدهند/ معلوم شد هیچ‌کس ساپینتو را نمی‌خواست غیر از مخالفان استقلال

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    9 2
    رو سیاه شمایید که بک نمک خورده و نمکدان شکسته را مربی تیم کردید بدبخت برکت از این تیم خواهد رفت خ اهید دید
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    10 2
    این روسیاهی زغال چند میلیار برای جیب ملت فلکزده آب میخورد ؟
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    3 3
    نکونام مربی خوبی است‌ولی قهرمانی در لیگ برتر ۵۰درصد به قضاوت داوران بستگی دارد و وجودVARیک نیاز مبرم برای لیگ است.دوما خریدهای دولت در ۱۰تا ۱۵سال اخیر بیشتر برای پرسپولیس بوده و تیم استقلال همیشه نفرات بمراتب ضعیفتری بکار گرفته.‌‌...
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
      2 1
      سرآلکس فرگوسن عزیز ، فقط قیمت محبی و قاعدی و دروازه بان سوم تون رو ببین بعد از تبعیض برامون بگو
  • حیدری IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    5 1
    بدبخت شما هستید که برای اینکه صندلی ریاست رو از شما نگیرند کسی رو گذاشتید مربی استقلال که دشمن خونی این انقلاب هستش و دارید از پول بیت‌المال که حق کارگر و کارمند و مردم فقیر و بیچاره هستش به این جماعت بیشرف حقوق چند ده میلیاردی میدید
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    4 0
    گل محمدی و نکونام دو نمک خور و دو نمکدون شکن
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۲
    2 1
    اخه این بشر چه کارنامه ای دارد که سرمربی استقلال بزرگ شد؟!! فولاد رو رهانکرد؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس