کد خبر 1501562
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
طارمی: مهمترین دستاورد کافا پروراندن ذهنیت قهرمانی در بازیکنان بود

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: مهمترین دستاورد این مسابقات این بود که ذهنیت قهرمانی در ذهن بچه ها پرورانده شد

به گزارش مشرق، مهدی طارمی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال در تورنمنت کافا اظهار داشت: قبلا در مورد این تورنمنت صحبت کردم و باید شرکت می کردیم. مهمترین دستاورد این مسابقات این بود که ذهنیت قهرمانی در ذهن بچه ها پرورانده شد و به نظرم خیلی مهم بود که جام بگیریم و این جام گرفتن انگیزه ای می شود که در جام ملت ها با قدرت بیشتری شرکت کنیم.

وی در مورد اینکه بهترین بازیکن و گلزن انتخاب شد گفت: وقتی در یک رشته گروهی هستید نمی توانید به موفقیت فردی دست پیدا کنید و طبیعتا تلاش همه بچه ها بود و از همه تشکر می کنم که به من کمک کردند که گل های بیشتری بزنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در مورد اینکه برخی می گفتند خوب نیست با تیم های سطح پایین بازی کنید و برخی هم نظر عکس داشتند، گفت: ببنید وقتی با تیم های بزرگ بازی می کنید کیفیت و سطح تیم تان بالا می رود و این چیز واضحی است، اما ما در این تورنمنت به اهداف و برنامه هایی که داشتیم برسیم. همانطور که اول گفتم مهمترین دستاورد همان ذهنیت قهرمان بود. در آینده باید بازی های بزرگتری برگزار و نقاط ضعف خودمان را پیدا کنیم، اما اگر به همین روال باشد قطعا در جام ملت ها به مشکل می خوریم.

طارمی در مورد اینکه فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد، گفت: در آینده متوجه خواهید شد.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با ازبکستان سخت شده بود، گفت: بازیکنان ما اکثرا از اروپا آمده بودند و خستگی بازیکنانی که در اروپا هستند از نفراتی که در آسیا بازی می‌کنند، بیشتر است. فصل دراز مدت و برگزاری جام جهانی در میانه آن، خیلی در این مسابقه تاثیر داشت. در ابتدای بازی هم اتفاق بدی برای تیم ما افتاد و بیرانوند و عزت اللهی با هم برخورد داشتند که خوشبختانه به خیر گذشت و امیدوارم زودتر بهبودی حاصل شود. بعد از آن اتفاق رفته رفته به بازی بازگشتیم و نیمه دوم گل زدیم و طبیعی است حریف بعد از گل خوردن آن هم در خانه پرس خود را بالاتر آورد و بیشتر حمله کرد. ما هم ریسک نکردیم که اتفاقات بدی نیفتد.

مهاجم تیم ملی در خصوص انتشار عکس دسته جمعی تیم ملی گفت: قطعا وقتی یک تیم متحد است چنین عکسی بیرون می آید. در هر رشته‌ای منتقد وجود دارد و شما نمی‌توانید بگویید که همیشه کامل هستید. هیچ تیم و بازیکنی کامل نیست و ما به همه احترام می‌گذاریم. سعی می‌کنیم که پرچم ایران را روز به روز بالاتر ببریم.

وی در خصوص حضور بوشهری‌ها در خط حمله تیم ملی گفت: اوضاع خط حمله خوب بود. قائدی و محبی هم به تازگی به تیم ملی اضافه شده اند و نیاز به زمان دارند و حتما در آینده از این دو بازیکن خوب بیشتر خواهید شنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    کنترل عصبانت نیاز مهم بازیکنان تیم ملی است
  • ایرانی با غیرت IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    0 0
    این خروج بی حساب و کتاب بیرانوند نشانه اضطراب بیش از حد اوست که نمیتواند به گونه ای از دروازه برای دفع توپ خارج شود که اینگونه به خودش و بازیکن خودی اسیب نرساند. بازیکنان در بازی های اینده هم بایستی فرض کنند که اصلا داوری در زمین وجود ندارد و این اعتراض های بی مورد را انجام ندهند و با داور اینقدر بحث و جدل نکنند که هیچ فایده ائی به جز گرفتن کارت زرد یا قرمز ندارد. نکته دیگر اینکه از هر شکل از تمارض در محوطه جریمه حریف هم برای گرفتن پنالتی از حریف جدا خودداری کنند. داور ها کاملا توجیه شده اند و گول نمیخورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس