کد خبر 1501173
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزایش نمی‌یابد

مدیرکل سیاسی انتخابات وزارت کشور گفت: تعداد نمایندگان مجلس در این دوره افزایش پیدا نمی‌کند.

به گزارش مشرق، عبدالله مرادی در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق اصل ۶۴ قانون اساسی در دوره‌های مختلف مجلس مطرح بود اما هیچ‌گاه به نتیجه نرسید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات وزارت کشور ادامه داد: این طرح در این دوره در کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی برای پذیرش ۴۰ نماینده به تعداد نمایندگان مجلس مطرح شد اما بنا به دلایلی از جمله وجود تفاوت تفسیر در متن قانون اساسی میان نمایندگان شورای نگهبان ممکن است به این دوره نرسد.

وی بیان کرد: این طرح در کمیسیون مجلس تصویب شد اما به صحن مجلس ارسال نشده است و آنگونه که از فضای مجلس و کمیسیون ها اطلاع داریم اگر تصویب شود برای دوره آینده خواهد بود و به احتمال زیاد به این دوره انتخاباتی مجلس نمی‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کدخدا IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    مگر مجلس با همین تعداد نماینده کار خاصی جز گرفتن شاسی بلند و استفاده از موقعیت و مقام برای انجام هزارو یک کار شخصی و خانوادگی وغیره انجام داده است که حالا تعداد آنها را هم می‌خواهند افزایش دهند ،راستی آیا حقوق نمایندگان مجلس را هم با تاخیر در ۲ ویا ۳ ماه بعد واریز می‌کنند یا این مورد فقط شامل حال مردم عادی می‌شود.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    حیف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس