اکبرپور: نکونام نام کوچکی در فوتبال ایران نیست/ هاشمی‌نسب باید سرپرست استقلال شود

پیشکسوت استقلال در خصوص تغییر و تحولات کادرفنی استقلال گفت: نکونام نامی کوچکی در فوتبال ایران نیست. او هم در تیم ملی و هم در استقلال عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش مشرق، با اعلام حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد. این مربی ۴۲ ساله پیش از این روی نیمکت‌ تیم‌های خونه به خونه بابل، نساجی مازندران و فولاد خوزستان نشسته و سابقه دستیاری کارلوس کی‌کوش در تیم ملی را نیز دارد.

علیرضا اکبرپور در مورد به انتخاب سرمربی استقلال پرداخت و اظهار کرد: نکونام نام کوچکی در فوتبال ایران نیست. او هم در تیم ملی و هم در استقلال عملکرد خوبی داشته است. در مربیگری هم توانسته موفق باشد.

وی بیان کرد: نکونام با توجه به حضور در استقلال شناخت کافی از این تیم دارد و از تمامی جزییات باخبر است. استقلال در سال گذشته در پست‌هایی از جمله دروازه، دفاع چپ، خطوط میانی و حمله مشکلات اساسی داشت و برای موفقیت در این فصل نیاز دارد تا بازیکن باکیفیت همچون مامه تیام و شیخ دیاباته را در خط حمله جذب کند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: اگر آبی‌پوشان به دنبال جذب بازیکن خارجی هستند باید رزومه او را مورد ارزیابی قرار دهند تا این تیم بتواند به عنوان مدعی شناخته شود. استقلال در فصل گذشته با توجه به برخی حواشی، تغییرات مدیریی و حذف از آسیا بدترین شرایط ممکن را سپری کرد.

بیشتر بخوانید:

اولین مأموریت نکونام در استقلال

اکبرپور ادامه داد: برای حفظ شاکله استقلال، باید مهرهایی همچون کوین یامگا، محمد محبی و مهدی قایدی را در این تیم حفظ و یا جایگزین‌هایی همانند آنها را جذب کند. یکی از مشکلات همیشگی استقلال دیر معرفی شدن سرمربی بوده است. از دیگر مشکلات همیشگی استقلال قبل از انتخاب سرمربی جذب بازیکن بوده که لطمه اساسی به این تیم وارد کرده است، بهتر است جذب بازیکن با انتخاب و صلاحدید کادرفنی صورت گیرد تا تیم نتیجه لازم برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد نکونام همچون فولاد، در میانه فصل از استقلال جدا شود،گفت: این استعفا شخصی بود و نمی‌دانم چه شد که او تصمیم به استعفا گرفت، اینکه چرا عرصه به او تنگ شده است را نمی‌دانم. ولی با توجه به شناخت از استقلال این موضوع تکرار نخواهد شد.

پیشکسوت آبی‌پوشان در خصوص لزوم حضور یک سرپرست در استقلال گفت: مهدی هاشمی نسب بهرتین گزینه برای سرپرست تیم است. او با توجه به شناخت و حرف شنوی بازیکنان می‌تواند تاثیرگذار باشد. یکی از مشکلات استقلال در این چند ساله نبود یک سرپرست قوی در کنار کادرفنی بوده که امیدوارم با انتخاب هاشمی نسب در کنار نکونام شاهد کاهش و از بین رفتن این تنش‌ها در تیم باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    5 2
    انتخاب نکونام مبارک است امیدوارم حمایت شود و از او هم مهره سوخته دیگری تحویل ندهند
  • سید فروزان CH ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    2 4
    نام بزرگی هم نیست ، بک آدم بی غیرت نسبت به وطن ، بدون تعهد ، دچار مشکلات روانی
    • محمود IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
      1 2
      این صفات که گفتی احتمالا به خودت برنمیگرده؟
  • علی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    2 1
    این مردک پادوی دشمنان ایران هستش مماشات با این خائنین یعنی ظلم به شهید علی وردی ها
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 1
    بزودی هوچی گری و داستانهای ایشون شروع میشه. .
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    1 0
    البته عملکرد بیژن طاهری به عنوان سرپرست خوب بود باید یشن حفظ میشد باید نقاط قوتمون حفظ بشه نقاط ضعفمون ساختار دفاعی و تیمی گلزنی بی دقتی رفع بشه.همه جوره از جواد نکونام حمایت میکنم ایشن یه مربی جوون ماست ولی تعیین سرپرست استقلال در حیطه اختیارات ایشون نیست باید مدیریت باشگاه سرپرست کنه نه نکونام
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    1 1
    تا بزرگی را چگونه تعریف کنی بزرگی در نمک خوردن و نمکدان شکستن نامردی در حق‌ملتی که همه خبایث عالم داخلی و خارجی جمع شدند تا این نظام مظلوم را به روز سوریه بیندازند واقعا این همه وقاحت بزرگی می خواهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس