کد خبر 1500572
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱
تمدید جشنواره «جان‌فدا» - کراپ‌شده

مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه «جان‌فدا» تا پایان تیرماه تمدید شد.

به گزارش مشرق، مهلت ارسال آثار به جشنواره داستان کوتاه «جان‌فدا» تا پایان تیرماه تمدید شد.

دبیرخانه این جشنواره با اعلام این خبر، در متنی نوشته است: «زنده نگاه داشتن یاد قهرمانان ملی علاوه بر یادآوری رشادت‌های آنان در صفحات تاریخ، نیازمند تبیین زیباشناختی و وارد کردن قهرمانان به عرصه داستان‌نویسی است. آنچه یک داستان‌نویس با کشف‌های زیباشناختی خود می‌تواند از یک چهره میهنی ارائه بدهد، غیر از چیزی است که از مورخ بر می‌آید و در کنار آثار مستندنگاری به انس گرفتن نسل جوان با قهرمانان ملی کمک می‌کند.

بدین منظور بنیاد حفظ و نشر آثار سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، جشنواره داستان کوتاه «جان‌فدا» را برگزار می‌کند.

تمدید جشنواره «جان‌فدا»

اهداف این جشنواره پاسداشت مقام و فداکاری‌های شهید سلیمانی، رونق بخشیدن به تولید آثار داستانی مرتبط با شهید سلیمانی و کشف استعدادهای داستان‌نویسی برای اعتلای ادبیات مقاومت است.

زندگی، شخصیت، رشادت و فداکاری‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از موضوعات این جشنواره است که با محورهای جان‌فدا (محور اصلی)، تشییع باشکوه شهید سلیمانی، ستاندن انتقام شهید سلیمانی، وصیت‌نامه شهید شهید سلیمانی و مردم(فرزندان شهدا، محرومان، بانوان، کودکان و ....) در قالب‌های داستان کوتاه (تا ۵۰۰۰ کلمه) و داستانک (تا ۵۰۰ کلمه) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان تیر ۱۴۰۲ در فایل ورد word با قلم B.Nazanin و اندازه ۱۴ تایپ کرده و به همراه نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، نام استان، شهر و تلفن تماس از طریق پست الکترونیکی info@soleimani.ir یا شماره ۰۹۹۱۴۶۳۲۴۵۲ در پیام‌رسان‌های ایتا و بله به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عنوان اثر باید حتما درج شود.

هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال دو اثر است.آثار برگزیده در یک مجموعه داستان منتشر می‌شود و از برگزیدگان جهت ارائه طرح رمان مقاومت دعوت به عمل خواهدآمد. کارگاه آموزشی رمان‌نویسی برای برگزیدگان برگزار خواهد شد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس