کد خبر 1500069
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
پانوچی برای مذاکره با استقلال به تهران می‌آید؟

با اتفاقات امروز، گزینه‌های خارجی باشگاه استقلال دوباره فعال شدند.

به گزارش مشرق، اتفاقات امروز باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی جدید هواداران این تیم را غافلگیر و سردرگم کرده، به طوریکه هنوز مشخص نیست چه کسی برای فصل جدید روی نیمکت آبی می‌نشیند.

این درحالیست که با اعلام مدیران باشگاه، معرفی سرمربی جدید تا پایان امشب قریب الوقوع بود اما به هرصورت این اتفاق نیفتاد تا پروسه معرفی سرمربی استقلال، پیچیدگی‌های جدیدتری را به خود ببیند.

درحالیکه به نظر می‌رسد نکونام و استقلال برای دومین بار و پیش از انجام مذاکرات جدی به پایان راه رسیدند و از طرفی در گوشه و کنار صحبت از ساکت الهامی یا محمد ربیعی است، بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال دوباره به سمت گزینه‌های خارجی رو کرده و ممکن است به زودی مذاکراتش را در این زمینه آغاز کند.

به همین خاطر گفته می‌شود، کریستین پانوچی مربی سرشناس ایتالیایی قرار است برای انجام مذاکرات به تهران بیاید.

در همین راستا باشگاه استقلال به دنبال انجام اقدامات لازم برای حضور بازیکن اسبق تیم ملی ایتالیا در کشورمان است و قرار است ویزای این مربی با همکاری وزارت امور خارجه صادر شود.

به هرحال باید منتظر ماند و دید که در روزهای پیش روی هفته جاری، مدیریت آبی‌ها چه تصمیمی می‌گیرد و سرانجام سکان این تیم به گزینه ایرانی می‌رسد یا یک مربی خارجی استقلال را در لیگ بیست و سوم هدایت خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    12 6
    ای ول . کلا تو سه تا تیم مربی بوده هر کدوم کمتر از یک سال . بالا 30 درصد برد تو هیچ تیمی نداره. میاد اینجا می گه نمی زارن قهرمان شیم. من از ایتالیا اومدم. عاشق آبی هستم فقط اون یک میلیون یورو رو بریزید تا محروم نشدید یه 250 هزار دلار هم دشت بدید به مدیر برنامه هام. از اون ور هم مهدی فنونی و ممد نوری و وحید قلیچ قربون صدقه ش می رن و تهش باز ما قهرمانیم. حجت یادت باشه ... پانوچی باید باشه!! خخخخ
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
      1 0
      دمت گرم؛ دقیقا درست گفتی. هفته اول یه دو تا صندلی پرت می کنه. هفته دوم لگد به رختکن می زنه. هفته سوم زمین و مقصر می دونه و خلاصه کسی هم جرات نمی کنه چیزی بگه. بیچاره بیژن طاهری که هی باید از وسط زمین جمع ش کنه. نمیان یه مربی بیارن که به جای اسم و رسم بیخودی بازیکن و ساز و نسل ساز باشه مثل برانکو. می رن می گردن تمام بیکارای معروف رو بیارن که صدای پیشکسوت و هوادار در نیادو اخرش هم بدهی میلیون دلاری می مونه برا شون. مدیر ها هم برای اینکه کسی گردن شون رو نگیره می گن نمی زارن قهرمان بشیم !
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    7 8
    با سلام بخدا قسم اگر کلا استقلال منحل کنند بنفع همه هست ،اینقدر عده ای از مردم بیچاره که دلخوشی وسرگرمی فوتبال دارمد ناراحت ومظطرب نمشن،هرسال این بازیها فقط بخاطر موفقیت یه تیم وعدم موفقیت یه تیم ،اخرشم اینهمه هزینه ازبیت المال و فقط ناراحتی عده ای از مردم.الان مگر نکونام چش بود مگه ایرانی نبود ،حتما دستمزدش هم کمتر از خارجی بود فقط احتمال موفقیتش بیشتر بود،
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    6 4
    باز هم گزینه خارجی که تا با استقلال آشنا شو د فصل تمام است و با دستور یحیی اخراج می شود
  • علی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    نکونام مربی درحد استقلال نیست ، مربی باکیفیت خارجی بهترین گزینه برا استقلاله.
  • ... IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    بازم پرونده علیه فوتبال ایران باز هم فنا دادن بیت المال ملتی که کمرشون شکسته زیر بار گرانی
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    مردم پول مفت ندارن بدن شما با خارجی ها به باد بدین
  • ahmad IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    0 0
    من یه پرسپولیسی هستم وای در مورد نکونام یه چیزی رو میگم اونم اینکه بدرد مربیگری نمیخوره دوستان استقلالی شما از یه مربی چی میخوایید ؟اینکه بیادبا یه بازی تدافعی جلو پرسپولیس فقط به فکر مساوی باشه حالا شد یه ضدحمله و یه گل شانسی بزنه و کل لیگ رو فدای این بازی کنید یا که به فکر قهرمانی و نتیجه اخر فصل باشسد من با بحثی که با دوستان استقلالی دارم اکثرا به فکر بردن تیم پرسپو.لیس هستن و اصلا قهرمانی براشون مهم نیست این مرد مربی نیست به خیلی از دلایل فصل قبل گواه همه چی هست
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    5 1
    دست بردارید پدر سوخته ها تا کی میخواهید پول و سرمایه ملت رو بریزید توی شکم خارجیها برای چند تا فوتبالیست لجن بی خاصیت ! بعدش هم جریمه و صد تا حاشیه !
  • سید فروزان CH ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    7 0
    طلب آن بیچاره قبلی را نداده ،میخواهند به ابن یکی هم بدهکار شوند و شکایت کشی و جریمه دیر کرد و ممنوعیت و غیره ، یک عده احمق شدهاند مدیر این باشگاه والله نوشابه فروش درب استادیوم را بکذارند مدیر این تیم بهتر مدیریت میکند
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    6 4
    چرا نمیزارن نکونام مربی استقلال بشه؟!
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    5 1
    اینم فک کنم بوی پول به مشامش خورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس