کد خبر 1499193
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
درخواست دختر شهید قنبری برای دیدار با رهبر معظم انقلاب

دختر شهید مدافع امنیت محمد قنبری گفت: دوست دارم به نیابت از پدرم به محضر رهبر انقلاب برسم و سلام پدرم را به ایشان تقدیم کنم.

به گزارش مشرق، سحر قنبری سه‌شنبه شب در مراسم تشییع پدر شهیدش اظهار کرد: پدرم به خاطر آرمان مقدسش به شهادت رسید و همین موضوع وجود پر دردم را دوا می‌کند.

وی افزود: پدرم بعد از شهادتت، با افتخار و غرور سرم را بالا می‌گیرم و به تو و خانواده‌ام می‌بالم، زیرا تو راه راست وحقیقت را انتخاب کردی و برای آرامش و امنیت مردم جان شیرینت را فدا کردی.

دختر شهید قنبری گفت: بابای من به آرزوی دیرینه‌اش رسید و به ما یاد داد یک لحظه از راه راست منحرف نشویم و پشت انقلاب بمانیم و از ولایت دفاع کنیم.

وی افزود: راه ما راه شهادت و اطاعت از ولی امر زمان است و نباید کاری کنیم که فردای قیامت، شهدا یقه ما را گرفته و بگویند روی خون ما پا گذاشتید.

سحر قنبری گفت: از خداوند می‌خواهم که در ظهور امام زمان (عج) تعجیل و این انقلاب را به انقلاب امام زمان (عج) متصل و به رهبرم سلامتی عطا بفرماید.

وی افزود: یکی از بزرگترین آرزوهای پدرم دیدار با رهبری انقلاب بود که نشد، حال من دوست دارم به نیابت از پدرم به محضر رهبر انقلاب برسم و سلام پدرم را به ایشان تقدیم کنم.

سرگرد محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

شهید قنبری پدر پنج فرزند بود چهار دختر و یک پسر. بزرگترین فرزندش ۱۸ ساله و کوچک‌ترین فرزندش ۲ ساله بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    6 2
    سلام شهادت اتفاقی نیست و باید کار کرد تا به این مقام رسید و از کلام دختر این شهید بزرگوار این عطر به مشام می رسد همانطور که قاتلان شهدا نیز آدم های معمولی نیستند پر از حماقت و بغض و کینه هستند اللهم الرزقنی توفیق شهاده
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 1
    27 سال کارو خدمت کرده بود تا زباله هایی امثال یزید کریمی و فرخ نژاد و معتمدآریا و چلغوزی مثل اشکان خطیبی و کتایون ریاحی در امنیت زندگی کنن و به همه مقدسات توهین کنن.
    • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      4 0
      دوست عزیز از این موجودات و سایر افرادی که به خون شهدا دهن کجی می کنند انشاا... در همین دنیا باید جوابگو عملکرد خود باشند
  • هادی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 1
    خون این شهید گردن قوه قضائیه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس