یک کشته در پی انفجار دیگ روغن موتور در اشتهارد

فرمانده انتظامی اشتهارد گفت: انفجار دیگ روغن موتور مذاب در یک واحد صنعتی منجر به کشته شدن یکی از کارگران این مجموعه شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی عزیزی بیان داشت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش خبری مبنی بر حادثه انفجار در یک کارخانه صنعتی در محدوده شهرک صنعتی اشتهارد، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی به همراه نیروهای امدادی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد بر اثر انفجار دیگ روغن موتور خودرو مردی ۴۵ ساله به علت شدت جراحات وارده به شدت مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه مصدوم حادثه پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند، خاطرنشان کرد: جسد متوفی به سردخانه منتقل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    خوب الحمدلله طبق قوانین مملکت جناب کارفرما که جان انسان و ایمنی کار و محل کار و کارگران برایش معنی ندارد از این انفجار جان سالم به در برده و نهایتا اظهار تأسفی هم برای کارگر فوت شده یا پدر فرزندان یا نان آور یک خانواده و یا یک انسان خواهد کرد و غائله تمام!!!! این یک عدالت واقعی در مملکت حال حاضر ایرانست.
  • DE ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    وای چه خبر مهمی )البته خدا رحمتشون کنه و به خانوادش صبر بده) میگم مشرق اگه هنوز بهت نگفتن الان یک هفته هست که آب نداریم. البته اگر اخبار مهم تر جایی می اره برات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس