کد خبر 1498945
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور در یک قدمی فولاد

مهاجم سابق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در یک قدمی حضور در تیم فولاد خوزستان است.

به گزارش مشرق، امروز خبری مبنی بر حضور محمد عباس‌زاده مهاجم سابق پرسپولیس و تراکتور در تیم فوتبال نساجی مازندران منتشر شد.

اکنون این مهاجم باتجربه با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان وارد مذاکره شده و فاصله چندانی با پیوستن به این تیم ندارد.

وی در فصل گذشته برای تیم تراکتور بازی می‌کرد و سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس، نساجی مازندران و سایپا را در کارنامه خود دارد.

محمد عباس‌زاده ۳ فصل پیش از نساجی راهی تراکتور شد و در طول حضورش در لباس تی‌تی‌ها عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. او به دلیل مصدومیت چند هفته از مسابقات را از دست داد و بعد از طی کردن دوران نقاهت نیز نتوانست حضور ثابتی در تیم پاکو خمس داشته باشد و حتی مورد غضب این سرمربی اسپانیایی نیز قرار گرفته بود و به همین دلیل از این تیم جدا شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهشید IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    3 0
    مهاجم تراکتور بوده است.
  • پرسپولیس IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 0
    پرسپولیس سرور اس دق لال
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا خمز مربی کلاس بالا وفهمید.ه ای هستند.. همانموقع که مثل کولی ها پشتک زدی میدونستیم هم نمک نشناس. هم چاپلوسی هستی.. کلکتو خمز کند.. حالههم فولاد خوزستان مربی که میاد میگه برو طویله.. پرسپولیس بااصالت جای آدمای بی خاصیت وبی حیا وبی شخصیت نبود عباس زاده غرتی
    • آباد IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      سلام اگه توی نوشته هات از اصالت وشخصیت ننوشته بودی فکر میکردم اصلا نمیدونی چیه شما که طرفدار پرسپولیس قهرمان هستی این ادبیات در شآن این تیم و هوادارنش نیست !! عباس زاده که تکلیفش معلومه زمانیکه در پرسپولیس بود در اوج بازیهای لیگ به دایی گفت نساجی داره برای صعود به لیگ برتر بازی میکنه میخوام وسط فصل برم نساجی تیم شهرم علی دایی هم گفت بفرما بسلامت !!؟ جالب بود وقتی هم رفت نساجی اونجا نمود و رفت تراکتور حالا هم که داره میره فولاد قول میدم این فصل فصل آخر عباس زاده در لیگ برتر باشه میگی نه بشین و نگاه کن!!
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 0
    بازیکن باکیفیتی هست فقط باید مثل سابق باشه امیدوارم همچین بازیکنانی بیان وبه فولاد کمک کنن وتیم فولاد به چیزی که میخواهد برسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس