کد خبر 1498856
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
آمریکا

فرماندار میامی از آمادگی پلیس برای برخورد با آشوب‌های احتمالی هواداران رئیس جمهور سابق آمریکا در آستانه برگزاری دادگاه وی خبر داد.

به گزارش مشرق، فرماندار شهر میامی در ایالت فلوریدا در آستانه برگزاری جلسه دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، از آمادگی پلیس شهر برای برخورد با آشوب احتمالی هواداران ترامپ خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، فرانسیس سوآرز در سخنانی گفت: «به قانون اساسی معتقدیم و به این هم اعتقاد داریم که هر فردی حق دارد ابراز عقیده کند، اما به نظم هم معتقدیم و انتظار داریم تظاهرات مسالمت آمیز باشد، به همین دلیل از شرکت کنندگان در تظاهرات می‌خواهیم آرامش خود را حفظ کنند. ما آنان را به آرامش تشویق می‌کنیم. ما نیروهای مورد نیاز برای حفظ امنیت را تامین و همچنین اعلام می‌کنیم منطقه مرکزی شهر شاهد تردد بیشتری خواهد بود در نتیجه ساکنان این مناطق باید خود را برای چنین شرایطی آماده کنند.»

همچنین مانی مورالس، رئیس پلیس میامی گفت: «از زمان اطلاع رسانی برای اعتراضات، درباره امنیت و آرامش شهر و بازدید کنندگان از شهر هشدار دادیم، با شرکای فدرال خود برای حفاظت از نظم و قانون همکاری می‌کنیم همچنین به حق همگان برای بیان دیدگاههایشان معتقدیم.»

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در روزهای گذشته در ۳۷ مورد از جمله نگهداری برخی اسناد و مدارک محرمانه اتمی در خانه شخصی اش در فلوریدا از سوی دادگاه فدرال مجرم شناخته شد و قرار است امروز (سه شنبه) در دادگاه حضور داشته باشد، اما با این وجود وی در سخنان خود امروز یکشنبه در مصاحبه با نشریه پلیتیکو مدعی شده که بی گناه است و تمام این اقدامات جنبه سیاسی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 1
    ترامپ نماد اقتدار امریکا بود و سقوطش بمنزله سقوط ابرقدرت امریکاست
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      اتفاقا ترامپ نماد افول آمریکا بود و سقوطش به معنای اوج گیری مجدد آمریکا به عنوان ابر قدرت بود و هست.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 1
    ترامپ نماد اقتدار امریکا بود و سقوطش بمنزله سقوط ابرقدرت امریکاست. توطئه های بیشمار علیه ترامپ با همکاری دموکراتها در جریان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس