کد خبر 1498802
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
پیام کریم باقری برای هواداران پرسپولیس؛ ما هم رفتنی شدیم!

ادامه حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش مشرق، حدود یک ماه قبل و در آخرین روزهای فصل طولانی فوتبال ایران، کریم باقری در حاشیه یکی از تمرینات پرسپولیس به حاضران در تمرین اعلام کرد: «ما هم رفتنی شدیم.» باقری آن روز اعلام کرد قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده و درباره تمدید قرارداد هم به گونه‌ای حرف زد که انگار قراردادش تمدید نخواهد شد!

آخرین تصویر از حضور کریم باقری در پرسپولیس این فصل لحظه‌ای بود که بلندگوی یکی از لیدرها را گرفت و بعد از ۱۵ سال سرود قهرمانی پرسپولیس را مقابل سکوها خواند و چند هزار نفر هم او را همراهی کردند.

باقری در تمام فصول گذشته عضو ثابتی از نیمکت پرسپولیس و کادر فنی سرخ‌ها بوده است. او از زمان حضور علی دایی در سال ۱۳۹۲ به کادر فنی اضافه شد. اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم باقری دقیقاً ده سال قبل از خرداد ۱۳۹۲ و سه سال بعد از خداحافظی‌اش از فوتبال وارد دنیای مربیگری شده است. در این ۱۰ سال او فقط در مقطعی که حمید درخشان سرمربی پرسپولیس بوده (چیزی بیش از نیم فصل) در کادر فنی پرسپولیس حضور داشته و با مربیانی مثل برانکو، کالدرون و یحیی گل‌محمدی کار کرده است.

بیشتر بخوانید:

مربیان خارجی پرسپولیس: با شرایط جدید نمی‌مانیم

نکته جالب اینکه او بعد از ده سال حضور به‌عنوان دستیار هیچ وقت برای سرمربیگری خیز برنداشته و ظاهراً هیچ علاقه‌ای به این کار ندارد. جالب‌تر اینکه حالا که احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی وجود دارد با وجود تجارب فراوانی که باقری کسب کرده هیچ کس از احتمال حضور او به‌عنوان سرمربی در پرسپولیس حرفی نمی‌زند یا در بین گزینه‌ها نبوده چرا که خودش هم خواهان این مسأله نیست.

با این حال ادامه حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس در همان پستی که طی ۱۰ سال گذشته در آن حضور داشته در هاله‌ای از ابهام قرار دارد آن هم در شرایطی که بسیاری او را یکی از ارکان اصلی حفظ نظم و پرستیژ درون رختکن پرسپولیس، اردوها و تمرینات می‌دانند. نکته مهم اینکه اگر یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شود و سرمربی دیگری بیاید کریم باقری در شرایط متفاوتی قرار خواهد گرفت و شاید فرد جدید او را نخواهد اما موضوع عجیب اینجاست که با تمام شدن قرارداد کریم باقری شاید خودش هم مایل به تمدید قرارداد نباشد. البته تجربه نشان داده حضور باقری به‌عنوان تنها دستیار ایرانی در کنار سرمربی خارجی که کادرش را خودش می‌آورد راحت‌تر خواهد بود. شاید هم باشگاه اصلاً به او پیشنهاد تمدید قرارداد ندهد!

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حمید IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    5 4
    کریم باید بمونه
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    7 10
    به جهنم ، مفتخور منافق
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 4
      دهان تو ببند پلید
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      0 0
      پلید امثال باقریها و دایی ها و گل محمدیهاست که از یه طرف میگن نظام دیکتاتوره ولی همین کثافتها هر چی دارند از این نظام دارن
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    2 3
    به چیزم.همه واسه ما کلاس میذارند.تو اگه پرسپولیسی هستی تو هیچ شرایطی ول نمیکنی تیم محبوبت رو.والا برای یک سال چندمیلیارد هم میگیرید،اون میگه میرم این مگیه میرم،مسخره کردید،پرسپولیس یک تیم نه گل محمدی نه باقری
  • مهدی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    2 2
    خیلیا بازیکن خوبی بودند مثل مارادونا ،امادرمربی گری توفیقی نداشتند وبخاطر آوازه شون مربی شدند ظاهرا کریم هم ازهمین دسته هست. اینطور نیست که کریم نخواد که مربی بشه ،بلکه در کریم توان مربی گری نیست واون تحلیل ذهنی ومهره چینی وبازیخواهی رو نداره. برخلاف گلمحمدی که بازیکن درجه 3در تیم ملی بوده اما قدرت مربی گریش واقعا خوبه.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    3 3
    بسه دیگه برو رستورانت رو بچرخون به اندازه هفت نسلت از نظام خوردی
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 1
      به سلامت چه خاصیتی داشته این منافق !!؟ غیراز اینکه سر تمرین پرسپولیس داد بزنه مرگ بر دیکتاتور پول میلیاردی بگیره!! میگن ته مونده غذای هواپیما رو جمع میکنه میبره خونه.
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      1 1
      لگد رو یادت رفت بگی !!!؟ اندازه هفت نسل از نظام خورد بعدهم لگد انداخت به همون که داشت بهش روزی میداد!! کسیکه غذای هواپیما رو جمع کنه ببره بهتر از این نمیشه!!؟
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 1
    واقعا چه میشه‌؟ خدا رحم کنه، خخخ تو این کشور رئیس جمهور ۱۰ روز قهر کرد و خانه نشین شد، آب از آب نکون نخورد
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا برای این افرد باید ماسف شد ،آقاکریم جزء اسطوره های ورزش ایران میباشد نه فقط فوتبال ملی ویا پرسپولیس ،کریم الگوی بسیار ممتازی برای فوتبالیست های جوان این مرز بوم هست
  • آشنا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 2
    اگه یه دسته بیل رو 10سال گذاشته بودن کنار سرمربی پرسپولیس الان داشت لیگ برتر مربیگری میکرد!!!؟ یه بار اول فصل یکماه تیم سرمربی نداشت تیم رو دادن بهش تمرین بده توی یک هفته 3تا رباط صلیبی داد!!!!!؟
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 0
    تحصیلاتش چیه؟
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    نکن این کارو آقا کلیم، مارودونا تو قبر لرزید
  • سید جواد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    این آشغالها باید جارو بشن
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    0 0
    کریم یعنی دولت سایه پرسپولیس اگر از فوتبال سر در بیارید چرت وپرت نمیبافید کریم رفت یعنی حالا حالاها جام نمینید اون دوستی هم که فرمودند مهره چینی بلد نیست بهتره یکم فوتبال یاد بگیره کریم اگر سر مربی بشه از بهترینها خواهد بود خودش دوس نداره اون یه مقوله دیگر هست
  • ایرانی با غیرت IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
    1 0
    مقصد بعدی او احتمالا تیم رئال مادرید مونیخ است و دستیار فرگوسن خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس