کد خبر 1498568
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مسکو

محمد حسین عطایی دولت آبادی دبیر اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا طی حکمی محمدرضا عباسزاده را به عنوان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان معرفی کرد. 

به گزارش مشرق، مطابق با اولین مصوبه ۵۷امین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا «صدور حکم مسئولیت دبیران انجمن ها توسط شورای مرکزی اتحادیه، بصورت سالانه و پس از هر بار تایید انتخابات انجمن ها توسط شورای مرکزی اتحادیه»، نتایج انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان مسکو توسط شورای مرکزی اتحادیه بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت و به دنبال آن محمد حسین عطایی دولت آبادی دبیر اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا طی حکمی محمدرضا عباسزاده را به عنوان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان معرفی کرد.

متن حکم:

"جناب آقای محمدرضا عباسزاده،

پیرو برگزاری انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان مسکو که مورخ ۱۰/۶/۲۰۲۳ برگزار گردیده بود و جنابعالی به عنوان دبیر انجمن انتخاب شده بودید، نتایج انتخابات توسط شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت. لذا جنابعالی از تاریخ برگزاری انتخابات مذکور به مدت یک سال به عنوان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مسکو معرفی میشوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و پایبندی به اساسنامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، وظایف تشکیلاتی خود را به نحو احسن انجام دهید. انتظار میرود در حوزه های تشکیلاتی، علمی، فرهنگی، صنفی و ارتباطات خدمات شایسته ای به اعضای انجمن و دانشجویان ایرانی در مسکو داده شود. خدمات و فعالیت ها با دو هدف دنبال شود، اول برای تامین نیازهای اعضای انجمن و دانشجویان در این حوزه ها و دوم برای اثرگذاری بر محیط در حوزه های مذکور.

التماس دعا و یا علی مدد

محمد حسین عطایی دولت آبادی

دبیر اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان در اروپا"

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مسکو معرفی شد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مسکو معرفی شد

انتخابات مذکور شنبه ۱۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۰ خرداد ۱۴۰۲) در ساختمان بیت الزهرا مسکو برگزار شده بود و اسامی اعضای شورای مرکزی منتخب دوره ۳۵ انجمن اسلامی دانشجویان مسکو به شرح ذیل می‌باشد:

- دبیر (محمدرضا عباس زاده)

- مسئول فرهنگی (محمد علی حیدری)

- مسئول علمی (زهرا فلاح)

- مسئول صنفی (محمد آزاد)

- مسئول مالی و تدارکات (علی غلامی)

- بازرس (علیرضا کاظمی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس