دفع حمله پهپادهای انتحاری اوکراین به کشتی تجسسی روسیه

منابع رسانه‌ای از دفع حمله پهپادهای انتحاری اوکراین به یک فروند کشتی تجسسی روسیه در «سواستوپول» خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران از دفع حمله پهپادهای انتحاری اوکراین به یک فروند کشتی تجسسی روسیه در «سواستوپول» در جنوب غربی «کریمه» خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ۶ فروند پهپاد انتحاری اوکراین تلاش کردند به کشتی تجسسی نیروی دریایی روسیه حمله کنند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تمام پهپادهای انتحاری اوکراین در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی «سواستوپل» منهدم شده و این کشتی تجسسی هیچ آسیبی ندیده‌ است. سواستوپول شهری بندری در جنوب غربی شبه‌جزیره کریمه است.

وزارت دفاع روسیه همچنین اعلام کرد که نیروهای این کشور یک فروند جنگنده سوخو-۲۵ اوکراین را در «خرسون» سرنگون کردند. این وزارتخانه توضیحات بیشتری از این ماجرا و سرنوشت خدمه جنگنده اوکراینی گزارش نکرده است. سوخو-۲۵ جت تک‌سرنشین دوموتوره است. ماموریت این جت پشتیبانی نزدیک از نیروهای زمینی است.

روسیه منطقه خرسون را در پی یک همه‌پرسی به خاک خود الحاق کرده، اما همچنان بخش‌هایی از آن تحت کنترل اوکراین است.

همزمان با تحرکات نظامی اوکراین، وزارت دفاع روسیه از دفع ضد حملات ارتش اوکراین در شرق و جنوب این کشور خبر داد.وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته حمله ارتش اوکراین به جنوب «دونتسک» و در مناطق «زاپوریژژیا» و همچنین شهر «باخموت» در شرق این کشور «ناموفق» بود.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز جمعه گفت که نیروهای اوکراینی ضدحمله خود را آغاز کرده‌اند، اما هر تلاشی برای پیشروی شکست خورده و هزینه‌های سنگینی در پی داشت. «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز شنبه بدون اشاره به جزئیات بیشتر گفت که ضد حمله اوکراین در حال انجام است.

یک وبگاه تحلیلی در همین رابطه گزارش کرد که تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد مسکو با موفقیت در حال دفع ضد حملات اوکراین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    4 3
    مسکوا هم آسیب ندیده بود و در حال انتقال بود!! گویا انتقالش دادند زیر آب.... خخخخخخخخ این جنگ نعمته برا غرب ، ۲ سال دیگه ادامه داشته باشه روسیه باید با شمشیر و سپر بجنگه....
    • امین IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
      0 0
      بزرگوار تجهیزات ناتو دارن خاکستر میشن! بعد روسیه با سپر بجنگه؟ 😐😂
    • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      خخخخخ چیه دیگه غربگدا
  • احمد IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    ناتو از اولش هم شکست خورده بود، با به راه انداختن جنگ اوکراین دیگه گور خودشون کند
  • ملیکا IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    ببینید هر جور حساب کنیم ناتو بازنده اصلی جنگه! تجهیزات خودش رو به مهلکه فرستاد و نابود شد، میلیاردها دلار خرج کرد و بی فایده بود.دیگه حتی مردمشونم به حرف رسانه هاشون گوش نمیدن! شرکت های بزرگ ورشکست شدن. بحران انرژی و غذا. به قول پوتین اروپایی ها به مردمشون پیشنهاد خوردن شلغم میدن😂😂
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
    0 0
    درود بر روسیه کبیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس