کد خبر 1497484
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
تردد در تمامی جاده‌های شمال جریان دارد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد مسیر جدید محور هراز و برقراری تردد در این محور از مسیر قدیم گفت: تردد در تمامی جاده‌های شمال برقرار است.

به گزارش مشرق، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های شمال، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های شمال هستیم.

وی با اشاره به اینکه بارندگی نداریم و سطح جاده‌های استان هم خشک است، افزود: محدوده محور جدید (تونل مشا) محور هراز که براثر طغیان سیلاب مسدود شده بود کماکان مسدود است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد خودروها در محور هراز از مسیر جاده قدیم محور هراز در حال انجام است.

جهان‌تاب درباره انسداد محور کندوان، تصریح کرد: مشکلی برای تردد در محور کندوان در مسیر مازندران وجود ندارد ولی در محدوده کرج به‌دلیل طغیان سیلاب مسدود است.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز در محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و ممنوعیت تردد تریلی از محور هراز، یادآور شد: بحث یک‌طرفه شدن محور ‌کندوان از در صورت ترافیک سنگین در دستور کار داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس