کد خبر 1497399
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
عطایی: یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را برای کشورمان سخت کرد، برای تغییر سیستم بازی تلاش کردیم، اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.

به گزارش مشرق، در سومین روز رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌ها دو تیم ایران و لهستان در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند و در این دیدار که از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (پنج‌شنبه ۱۸ خرداد) برگزار شد ملی‌پوشان کشورمان سه بر دو مغلوب حریف شدند.

بهروز عطایی بعد از این دیدار عنوان کرد: ایران امروز عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. در مسابقه اول برابر ژاپن شروع خوبی نداشتیم و عملکردمان قابل قبول نبود ولی ملی‌پوشان مقابل لهستان بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند و تیم بزرگ لهستان را به چالش کشیدند.

عطایی در ادامه تاکید کرد: علی‌رغم پیروزی در دو ست اول، تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را برای ایران سخت کرد. در کل شاهد دیداری نزدیک بودیم و همه یک بازی با کیفیت را تماشا کردند و هر دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتند. ایران نسبت به دیدار قبل عملکرد خیلی بهتری داشت و امیدوارم که این روند رو به رشد در مسابقات آینده نیز ادامه داشته باشد تا به اهداف مد نظرمان دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره تغییر انجام شده در ست پنجم و جایگزینی محمدطاهر وادی به جای جواد کریمی تصریح کرد: ست سوم و چهارم را واگذار کرده بودیم و ساختار بازی تیم به تغییر نیاز داشت. ضعفی از سمت جواد کریمی اتفاق نیفتاده بود. برای ایجاد ابهام بیشتر در لهستانی‌ها به تغییر احتیاج داشتیم. محمد وادی و مرتضی شریفی وارد بازی شدند و عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

عطایی در پایان افزود: برای تغییر سیستم بازی تلاش کردیم و اطلاعاتی که لهستانی‌ها در طول بازی از ما به دست آورده بودند را تغییر دادیم اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه روز شنبه ۲۰ خردادماه در سومین مسابقه هفته نخست خود به مصاف چین می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • هموطن IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    5 2
    سلام علیکم ، بعضی مهره ها مثل آقای بهروز عظایی ، فقط برای مهره ی دوم و کمک مربیگری ، مناسب هستند . تا قبل از وقوع فاجعه ، یک سرمربی بزرگ در سطح والیبال ایران بیاورید.
    • مهدی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      1 2
      چراحتما باید مربی خارجی بیاد در مسابقات جهانی پرتجربه بشه وبره؟ چرافدراسیون کشورهای خارجی ،مربیانشون رو بالابالا اوج میدن؟
  • Omid IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    2 2
    عطایی و بازیکنان والیبال باید خداحافظی کنند.
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      2 0
      بازیکنان چرا؟ فقط عطایی که در سطح این مسابقات نیست بهتره بره
  • حمید IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    3 1
    عطایی خداحافظی کن از تیم ملی والیبال.
  • حمید IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 2
    افرین به اقای عطایی مربی کاردان تیم کم کم خیلی بهتر میشه
  • نه تنها خنگ سیاست بلکه خنگ ورزش IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    2 2
    دیگه وقتش نرسیده از خودتحقیری دست برداریم و مایی که با بهترین مربی خارجی توی المپیک نتیجه نگرفتیم به مربی داخلی اعتماد کنیم متاسفانه این خودتحقیری زمانی ادم رو اذیت می کنه که مربی لهستان به بازی خوب بازیکن های جوان اعتراف و از تلاش فدراسیون در این جهت تقدیر می کنه
  • رها IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    1 2
    لطفا کسایی که نمیدونن والیبال چیه نظر ندن موی گندیده اقای عطایی را نباید با دنیا عوض کرد درود به شرفش که مثل مرد یه تنه وایساده .
  • مسعود معینی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    1 0
    بدون بازی تدارکاتی و بی برنامه عازم رقابت‌ها شدن توقعی بیشتر از این هم نمیشه داشت ایراد از عطایی هم نیست فدراسیون مقصره
  • Omid IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    1 0
    فدراسیون والیبال کثیف شده است
  • مجتبی رجائی IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 0
    ایکاش عطایی یه آنالیزورِ کاربلدُ کارکُشته کنارِ خودش می دید تا اشتباهای مکررشو پوشش بدهُ تیم رو تکمیل کنه؛ عطایی توو هر تیمی که بوده سعیش بر این بوده افرادِ کناردستش از خودش فهیم تر نباشن! درست برعکس سرمربیانِ ژاپنُ ایتالیاُ کوباُ آرژانتینُ حتی کاناداُ چین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس