رونمایی موشک «فتاح» بیانگر ظرفیت‌های وزارت دفاع است

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رونمایی موشک فتاح در پی رونمایی موشک خرمشهر ۴ بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع است.

به گزارش مشرق، سرتیپ رضا طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: رونمایی موشک فتاح در پی رونمایی موشک خرمشهر ۴ (خیبر) بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع است و به فضل خدا این موفقیت‌ها در پیشبرد توان صنعتی و عملیاتی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت دفاع عنوان کرد: همکاری‌های نهادینه شده بین نیروهای مسلح و مشارکت نخبگان و دانشمندان ایران اسلامی پشتوانه حفظ روند پیشرفت‌های بی‌وقفه در دستیابی به قله‌های فناوری و قدرت دفاعی در همه عرصه‌ها شده است.

وی تصریح کرد: وزارت دفاع در راستای برنامه‌های راهبردی مبتنی بر تولید تسلیحات، تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و ارتقای فناوری متناسب با برآورد تغییر تهدیدات و حفظ طراز قدرت بازدارندگی، همواره آمادگی خود را برای پشتیبانی از نیروهای مسلح و کمک به توان صنعتی کشور افزایش داده و با اتخاذ رویکرد تعاملی و فعال و بهره‌گیری از حمایت‌های دولت خدمتگزار و مردم فهیم سلحشور ایران اسلامی در مسیر تحقق منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات لازم رابه منصه ظهور می‌رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 3
    وضعیت زرهی کشور بیانگر چیه؟
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 2
    یه حسی بهم میگه وضعیت بودجه نیروهای مسلح خرابه و به نوعی دارن اعتراض میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس