آمریکا به پایگاه‌های خود در شرق سوریه تجهیزات نظامی ارسال کرد

آمریکا از پایگاه‌های خود در عراق یک کاروان حامل تجهیزات نظامی، مهمات و سوخت به شرق سوریه ارسال کرد.

به گزارش مشرق، ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضدداعش به رهبری آمریکا، امروز (چهارشنبه)، به مناطق تحت اشغال خود در شرق سوریه تجهیزات نظامی ارسال کرد.

شبکه «المیادین»، شامگاه امروز، به نقل از منابع خود گزارش داد که کاروانی حامل تجهیزات نظامی از گذرگاه «الولید» در مرز با عراق وارد مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» شده است.

براساس این گزارش،‌ این دومین کاروانی است که در ماه جاری وارد شرق سوریه شده است. المیادین در ادامه با اشاره به اینکه این کاروان‌ها مهمات، تجهیزات نظامی و سوخت با خود همراه دارند، خبر داد که محموله کاروان ارسالی امروز به پایگاه‌های ائتلاف در میدان‌های «العمر» و «کونیکو» در شمال شرق سوریه در استان‌های الحسکه و دیرالزور ارسال شده است.

این شبکه لبنانی همچنین اشاره کرد که ائتلاف از ابتدای سال جاری میلادی در پایگاه‌های خود در شرق سوریه اقدام به نصب آتشبارها و سامانه‌های پدافند هوایی کرده تا حملات علیه پایگاه‌های خود در امان بماند.

منابع مذکور همچنین خبر دادند که ائتلاف افرادی را در مجاورت پایگاه‌های خود مأمور کرده‌و تا هر گونه تحرکات یا فعالیت‌های مردمی را در منطقه گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 0
    تا زمانی که این انگل ها در عراق هستند هم اش و همین کاسه هست مردم عراق و سوریه خودشون مقصر هستند چون این رذل ها رو اخراج نمیکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس