کد خبر 1496921
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
رونمایی از دومین خرید عربستان بعد از بنزما +عکس

عربستان دومین خرید فوتبالی‌اش در نقل و انتقالات تابستانی را رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «الشرق الاوسط» عربستان خبر داد هیئتی از باشگاه الاتحاد شب گذشته در لندن با انگولو کانته ستاره چلسی جلسه ای برگزار کرد و توافقات بین طرفین صورت گرفت.

قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ قرار است قراردادی دوساله با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو با الاتحاد امضا کند. این دستمزد نجومی باعث شده تا ستاره مسلمان به سعودی ها چراغ سبز نشان دهد.

رونمایی از دومین خرید عربستان بعد از بنزما +عکس

کریم بنزما کاپیتان رئال مادرید شب گذشته به صورت رسمی به باشگاه الاتحاد قهرمان لیگ عربستان ملحق شد. دارنده توپ طلای ۲۰۲۲ دستمزد سالیانه ۲۰۰ میلیون یورویی در عربستان کسب می کند.

پروژه بزرگ عربستان برای تقویت فوتبال این کشور و در نهایت کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ از زمان انتقال رونالدو در زمستان گذشته کلید و با دستور مستقیم محمد بن سلمان ولیعهد عربستان این روزها با سرعت بیشتری پیش می رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بابائي IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 2
    ايران داره آسمانها را با موشك هايش فتح مي كند و عربستان هم پول هايش را در دادن به كهكشانيها هدر ميدهد....زنده باد ايران مقتدر
    • آرش IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۳
      0 0
      ایران پول و ثروتش را برای سوریه و فلسطین هدر می‌دهد، عربستان پولش را برای آینده کشورش خرج میکند
    • اا IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      0 0
      عربستان انگار موشک دریت نمیکنه😂پیشرفت یک بعدی به چه طردمیخوره ؟این همه موشک چه فرق به حال جوونا و اقتصادو رفاه داشته؟
  • سید فروزان CH ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    انگولو‌کانته بازیکن دوست داشتنی و مومن و بدور از دنیای لاکجری و فاسد بسیاری از فوتبالیستها است ، بسیار کار خوبی کرد در رفتن به این تیم الاتحاد ، استخدام بازیکنان مطرح دنیا در تیم‌های عربی ،کمک به پیشرفت بیستر فوتبال آسیا خواهد کرد ، لازم است در ایران هم فکری به حال فدراسیون و مدیران آن بکنند تا فوتبالمان از نظر اخلاقی و فرهنگی و ورزشی حرف برای گفتن داشته باشد ، میلیونها دلار خرج مربی خارجی و بازیکنان بی ارزش میکنند ،این هزینه ها را صرف ساخت استادیوم و پرورش بازیکن کنند تا بتوانیم در برابر تیم‌های عربی حرفی برای گفتن داشته باشیم یک استادیوم نصفه آزادی داریم و یک مقدار بازیکن با اخلاق و سالم ،مابقی مثل قائدی نه غیرت دارند نه سالم هستند نه عالی در فوتبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس