کد خبر 1496624
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
حوادث

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ساله از چنگ آدم‌ربایان و دستگیری متهمان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از رهایی گروگان ۱۴ ساله از چنگ آدم ربایان در تهران و دستگیری ۳ گروگانگیر از اتباع کشور همسایه خبر داد و گفت: متهمان برای رهایی گروگان درخواست ۲۰ عدد سکه کرده بودند.

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهارداشت: هفتم خرداد ماه در پی ربایش نوجوانی ۱۴ ساله در راه مدرسه در شرق تهران بلافاصله تیم‌هایی از پلیس وارد عمل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سه نفر مرد از اتباع کشور همسایه دختر را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه مأموران با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند گفت: آدم‌ربایان طی تماسی با خانواده دختر درخواست ۲۰ عدد سکه تمام برای آزادی دختر کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از تحقیقات گسترده پلیسی و اعلام مشخصات دختر نوجوان به سایر واحدها سرانجام در روز ۱۴ خرداد مأموران کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب به سه نفر مرد و ۱ دختر که از شهر بم وارد تهران شده بودند مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به متهمان مراجعه کردند که متهمان با رؤیت مأموران قصد پنهان کردن هویت دختر نوجوان را داشتند که پلیس با درایت دختر ربوده شده را شناسایی کرده و در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند وی را صحیح و سالم از چنگال آدم ربایان آزاد کرده و عامل اصلی و ۲ نفر همدست وی را دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان ۱۸ تا ۳۰ ساله در همان بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشوده و به آدم ربایی با همدستی یکدیگر اعتراف کردند گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حقگو IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    6 2
    این اشغال ها را بریزید بیرون از کشور هیچ کشوری به این ها راه نمي دهد ما شده ایم کاسه داغتر از اش بجز معدودی که شیعه وخوب وجزوه لشکر فاطمیون هستند بقیه را باید ریخت دریا
    • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
      3 1
      احسنت البته فاطمیون خوب هستند ولی باز برخی هاشون که خیلی اندک هستند شنیدم منت می‌گذارند سر ما و میگن امنیت شما ایرانی ها مرهون حضور ما در سوریه بود. اینان افراد اندک باید بدانند امنیت ما مرهون شهید حاجی ها و شهید سلیمانی هاست. البته اجر شهدای فاطمیون محفوظ هست و محترم هستند لیکن هیچ کسی حق منت گذا ی بر ما را ندارد. امکانات کشور ما و یارانه پنهان بیت المال ایران بیش از چهل سال هست در خدمت شیعیان کشور همسایه ماست و منتی هم نداریم لذا منتی هم نباید بر سما گذاشته شود
    • ج د ا IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
      0 1
      چطوره نصف ایرانی ها رو بریزیم بیرون چون از هر صد تا پرونده جرم و جنایت 99 تاش جانی ها و قاتل ها و آدم ربا ها ایرانی هستند...
  • علی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    0 0
    يه کلیپ دیدم که یکی از این اتباع ميگفت من پنج بار از ایران اخراج شدم ولی بازم از مرز وارد ایران شدم، ضعف قانون در حد فاجعه باری برای همه عیان شده. حتی برای اتباع.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    1 0
    بدون ذره‌ای رحم و ارفاق باهاشون برخورد کنید بعد از مجازات، از ایران بندازیدشون بیرون، البته اون دختر هم باید محاکمه بشه به احتمال زیاد بدحجاب یا بی‌حجاب بوده
  • ج د ا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 0
    خب ابله ها تقاضای 21 سکه میکردید تا نفری 7 تا گیرتون بیاد لااقل... خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس