کد خبر 1496420
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
روسیه: تحریم‌های ژاپن بی‌پاسخ نمی‌ماند

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مسکو در حال بررسی پاسخ مناسب به تحریم‌های ژاپن است.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مسکو به تحریم‌های جدید ژاپن علیه خود پاسخ متقابل خواهد داد.

«آندری رودنکو» معاون وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که مسکو در حال بررسی اقدامات تلافی جویانه در قبال بسته جدید تحریم های ضد روسی توکیو است.

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به سوالی در این باره گفت: در واقع در اواخرماه مه بسته جدیدی از تحریم ها منتشر شد که البته ما بسیار منفی با آن برخورد کردیم.

این مقام وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که در حال حاضر روسیه در حال بررسی اقدامات تلافی جویانه است و اقدام ژاپن بدون واکنش نمی ماند.

دولت ژاپن اخیراً به دلیل جنگ در اوکراین تحریم هایی را علیه روسیه وضع کرد. در این راستا، وزارت خارجه ژاپن اعلام کرد ۲۴ شخص و ۷۸ نهاد روسی را به فهرست تحریم ها اضافه کرده است. بنا به تحریم های ژاپن، دارایی افراد تحریم شده در ژاپن توقیف خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمیر IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    2 1
    درود بر ژاپن درود بر اوکراین و امریکا
    • سلام IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
      0 0
      اشتباهی + دادم. بحث اوکراین نیست. پس فردا آران هم بره جز ناتو یاوه سرایی هم بکنه ..ما هم باید دیگه تنها نگاه بکنیم باشعور!
  • gg IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    این روسهای احمق هم فقط بلدن بقیه رو تهدید کنن شما اگه عرضه داشتین تا حالا اون زلنسکی رو سرنگون کرده بودین لازم نیست بقیه رو تهدید کنید من اگه جای پوتین بودم فورا دستور عقب نشینی میدادم تا اینقدر آبروم نره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس