کد خبر 1496115
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
عطایی: در والیبال دنیا یک خانواده هستیم/ فرانسه خیلی خوب بازی کرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فرانسه خیلی خوب بازی کرد و ما هم از ترکیب‌های مختلف استفاده کردیم.

به گزارش مشرق، لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۳ در گروه مردان از ۱۶ خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید و تیم ملی والیبال ایران که پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه خواهد کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران امروز(یکشنبه ۱۴ خرداد) در دیداری تدارکاتی به مصاف فرانسه رفتند که در نهایت با توافق سرمرببان طرفین دیدار دو تیم با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

بهروز عطایی در پایان این دیدار تدارکاتی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. با توجه به اینکه خیلی به رقابت‌های لیگ ملت‌ها نزدیک شده‌ایم، نیاز بود که آخرین مسابقه خود را هم با کیفیت خوبی انجام دهیم. فرانسه خیلی خوب بازی کرد و دو تیم سعی کردند کارهایی که در تمرینات انجام داده بودند را در زمین پیاده کنند.

وی با تاکید بر این که از ترکیب‌های مختلف در این دیدار دوستانه استفاده کرده است، تصریح کرد: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم. در بعضی مهارت‌ها ضعف داشتیم که سعی می‌کنیم تا تمرینات قبل از بازی با ژاپن آن‌ها را برطرف کنیم. قطعا کار سختی مقابل ژاپن در خانه این تیم داریم و امیدوارم نمایش خوبی برابر این تیم ارائه دهیم.

عطایی در مورد رابطه خوب خود با آندره‌ جیانی تاکید کرد: در والیبال دنیا یک خانواده هستیم و ارتباط خوبی بین ما و سایر مربیان وجود دارد. یک ماه و نیم قبل با هم ملاقات داشتیم و قرار گذاشتیم که قبل از لیگ ملت‌ها یک دیدار تدارکاتی داشته باشیم. امروز این بازی اتفاق افتاد و قطعا این ارتباط به نفع والیبال کشور خواهد بود. امیدوارم ارتباط مربیان ایرانی با سایر مربیان دنیا بیشتر شود تا از این موضوع به نفع ورزش و والیبال استفاده کنیم.

سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد بازیکنان اعزامی به ژاپن برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها هستند.

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، حسین خوریانی (آنالیزور)، نیما ده‌پناه (فیزیوتراپیست)، رضا قلی‌پور (پزشک)، و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس