کد خبر 1495876
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
۲۴ساعت تعیین کننده در انتظار پرسپولیس و رضا درویش

خبری که در مورد بازنشستگی مدیرعامل پرسپولیس در برخی رسانه ها منتشر شده واقعیت ندارد و او ۳ سال دیگر تا پایان خدمتش زمان دارد.

به گزارش مشرق، در پیش بودن جلسه مجمع باعث شده تا شاهد تحرکات زیادی برای ابقا یا رسیدن به صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس پیش از گذشته باشیم. چه نفرات داخل مجموعه و چه چهره های خارج از مجموعه باشگاه پرسپولیس.

برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه در تلاش برای حفظ صندلی خود هستند و برخی نیز تلاش می کنند تا صندلی مدیرعاملی را تصاحب کرده و به نوعی جانشین رضا درویش شوند. در خارج از باشگاه نیز لابی های زیادی صورت گرفته و نام چهره هایی آشنایی برای بازگشت دو باره به پرسپولیس به گوش می رسد. برخی به دنبال حضور در هیات مدیره و برخی نیز به دنبال مدیرعاملی هستند.

از این رو طبیعی است که بازار شایعات و اخبار ضد و نقیض نیز گرم شود که یکی از آن ها بحث بازنشستگی رضا درویش است. خبری که پیگیری آن نتایج دیگری به همراه دارد. داستان از این قرار است که رضا درویش تا به امروز ۲۷ سال خدمت کرده و اگر معیار و ملاک بازنشستگی ۳۰ سال باشد، هنوز ۳ سال دیگر به بازنشستگی او باقی مانده و اگر هم پایان خدمت او ۳۵ سال باشد، هنوز ۸ سال تا بازنشستگی او باقی مانده است.

از این رو بحث بازنشستگی رضا درویش در آستانه برگزاری مجمع در برخی رسانه ها صحت ندارد و او هنوز سال های زیادی تا پایان خدمت فرصت دارد.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس