کد خبر 1495861
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
اشکان خورشیدی

داور داربی ۱۰۱ نسبت به منتشر شدن عکسش در فضای مجازی در حالی که به نظر می‌رسد بازیکنان و مربیان این تیم را در آغوش گرفته است، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، اشکان خورشیدی داور داربی ۱۰۱ حواشی مختلفی را در این دیدار تجربه کرد. او که از دقیقه ۸۰ به علت مصدومیت قادر به ادامه مصاحبه نبود، در پایان این دیدار تصویری از خورشیدی منتشر شد که در حال شادی با پرسپولیسی‌ها بود و همین مساله شائبه‌هایی را ایجاد کرد.

خورشیدی نسبت به این مساله واکنش نشان داد و اظهار کرد: بعد از گل دوم پرسپولیس نیمکت این تیم بسیار متشنج بود و مربیان داخل زمین آمده بودند. بنده این موضوع را به داور چهارم و نماینده فدراسیون گوش‌زد کردم. با کمک این دوستان مربیان را به بیرون زمین هدایت کردیم.

داور داربی ۱۰۱ افزود: عسگری، آنالیزور پرسپولیس وارد زمین شد و بنده از داور خواستم به وی اخطار دهد. عسگری وقتی متوجه این موضوع شد فرار کرده و به پشت نیمکت پرسپولیس رفت. آخر بازی به پیش من آمد و عذرخواهی کرد و گفت که قصد قایم شدن داشته و من هم خنده‌ام گرفت. این عکس مربوط به گل دوم پرسپولیس نبوده و حتی در گزارش بازی هم اخطار مربی پرسپولیس ثبت شده است.

واکنش خورشیدی به خوشحالی با پرسپولیسی‌ها +عکس

همچنین بعد از بازی تصاویری هم از حسن ظهیری، کمک داور دوم بازی منتشر شده که در حال عکس انداختن از جشن قهرمانی پرسپولیس است که افشاریان، رئیس کمیته داوران در واکنش به این مساله دستور رسیدگی داده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • یدالله IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 2
    دیروز حرف داود مقامی و مهدی تاج و آدمای دیگه زدم سر همین مسیله وقتی خوابیدم خوابای عجیب دیدم . دیدی وقتی آدم میخوابه خوابای چرت و پرت میبینه؟ منم دیشب خواب دیدم مهدی تاج وایساده میکروفن دست گرفته و آدمای زیر دستش تو فدراسیون همه وسایل موسیقی گرفتن دستشون و مهدی تاج داره شعر فریاد داود مقامی رو عین عین خودش میخونه و آدماش هم با اون وسابل موسیقی همون اهنگ فریاد داود مقامی رو میزنن ولی تو خواب اصلا تعجب نکردم چون خواب دیدن همینه دیگه
  • سهیل IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 1
    داور به نفع گرفته چیپس و پفک گرفته
    • کیسه آبی IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
      0 0
      این هم شاعر آبی.
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 1
    اخراج خداداد افشاریان بهترین کاره خیلی تابلوئه جانبداری داوران
    • بشار عبدالواحد IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
      2 0
      افشاریان صلاحیت ندارد مردک روانی
  • بشار عبدالواحد IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 2
    خورشیدی نشان داد ایرانی ها عقبمونده هستن
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    3 1
    کاملا معلوم بود که تیم داوری می خواستند پرسپولیس قهرمان شود بیچاره ساپینتو را بعد از گل زدن استقلال اخراج کردند تا روحیه استقلالی ها را بر باد دهند.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 2
    چه طور کمک داور دربی69 که گل صد در صد صحیح پرسپولیس رو آفساید گرفت و رسما اعلام کرد که طرفدار استقلاله رو اون موقع محروم نکردن فتح الله زاده هم بهش گفته بود اعتراف نکن که اشتباه کردی ما با فتوشاپ درستش می کنیم روزنامه استقلال جوان هم تصویر فتوشاپی که محمد نوری رو درون آفساید قرار می داد چاپ کرد حالا به یه خنده و خوش و بش ساده گیر دادن . استقلالی ها اول باید فکری به حال این اخلاقشون بکنن . راه موفقیت از تلاش و پشتکار می گذره نه نق زدن و غرولند کردن
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    2 0
    قسم حضرت عباس و یا دم خروس!!! خورشید خان.... به عکس هایت دقت کن....
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    1 2
    کجای دنیا داور نباید طرفدار یه تیم نباشه بابا بسه خفه شین دیگه دوماه به همه چیز گیر دادین اون از سرمربی احمقتون این از مربیان بی منطق اینم از طرفدارهای پیزوری بابا یه کم عقل هم چیز خوبیه مربی و سرمربی باختن دلیل میارن داور داور .شما خوبه چولمنگ نباشید و بزنید دهن مسولان استقلال که تمام بازیهای بزرگ را باخته شما اگه یه بازی بزرگ لیگ را برده باشید حق دارید البته بازی برگشت تراکتور اصلا حساب نیست و خودتون هم خوب میدونید
  • حامد IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    3 0
    افشاریان حیا کن فدراسیون رو رها کن
  • لنگی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    3 2
    واضح تر ازین لنگی کثیف با این کمیته داوران و داورها ، همیشه به لنگ جامهای اسنپی میدن
  • حاج فتوالله IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 1
    کلا ما ایرانیها عاشق بردیم و از شکست بیزاریم وقتی هم شکست می خوریم همش دنبال بهانه میکردیم ک ب گیم کارمن درست بوده و هیچ وقت دنبال علت شکست نبودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس