کد خبر 1495842
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
سازمان لیگ از سرپرست باشگاه استقلال شکایت کرد

سه باشگاه لیگ برتری در فصل گذشته روی هم هزار میلیارد تومان بابت خرید بازیکن و کادر فنی هزینه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، مصوبات جدید سازمان لیگ در مورد سقف بودجه باشگاه ها برای فصل جدید باعث شده تا سروصدای زیادی بین اهالی فوتبال به وجود بیاید.

خیلی از مدیران باشگاه ها و مربیان نسبت به این تصمیم اعتراض دارند و معتقد هستند با سقف بودجه امکان یارگیری مناسب وجود ندارد اما یکی از دلایلی که باعث شده تا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به طوری جدی روی اجرایی شدن این مصوبات اصرار داشته باشند تفاوت بسیار زیاد بین باشگاه ها در هزینه های یارگیری است.

به طور مثال در بررسی های صورت گرفته از سوی مسئولان سازمان لیگ سه باشگاه لیگ برتری در فصلی که گذشت روی هم هزار میلیارد تومان بابت جذب بازیکن هزینه کرده اند. یک رقم سرسام آور که مشخص می کند تفاوت تیم ها در لیگ برتر تا چه اندازه است. در واقع هزینه ۴۰ درصد کل لیگ در اختیار این سه باشگاه بوده است.

با توجه به چنین شرایطی سازمان لیگ برای ایجاد عدالت در لیگ برتر و رعایت فضای جوانمردانه و با بررسی جوانب امر در زمینه های مختلف تصمیم به اجرای سقف بودجه گرفته است. روز گذشته مهدی تاج اعلام کرد که یک باشگاه لیگ برتری ۴۱۱ میلیارد تومان هزینه در فصل گذشته انجام داده و باشگاهی چون ملوان انزلی تنها ۵۷ میلیارد تومان هزینه انجام داده است.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    مدیریت پر مدعا در ایران ،اینم عملکردشون ، پول مملکت برای آورده تقریبا صفر به باد میدن این پول برا این سه باشگاه سه استادیوم درجه یک بروز میشد و تیمم میشد با بازیکنان جوانتر بست و اینده تضمین
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    در تمام دنیا این اتفاق میفته. مثلا گاهی دیده شده در لیگهایی مثل اسپانیا یا ایتالیا قیمت دو یا سه بازیکن یه تیم از کل یه تیم دیگه بیشتره. اما نکته اینجاست که در اون کشورها هزینه ها بر مبنای درامد هست. درامد واقعی. اینجا پرسپولیس پر طرفدارترین تیم و استقلال در رتبه بعدیه و بقیه با فاصله خیلی زیادی بعد از این دوتا هستن و طبیعتا درامدشون باید بیشتر باشه. اما میبینیم یه تیم بیشتر از این دو هزینه میکنه.
  • حسین IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 2
    اون تیمی که 411میلیارد خرج کرده بود التماس ملوانو میکرد که گل بخوره
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    باشگاه های دولتی، بودجه بیت المال، همیشه بدهکار ، همیشه طلب کار/ بودجه بیت المال حرام تان باشد، برای گرفتن یک وام بیست میلیونی چقدر باید بدوند این مردم و حالا این باشگاه ها..../ حرام تان باشد . دیدار به قیامت ان کسانی که از هر جهت پول بیت المال را حرام می کنند
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    0 0
    با این هزار میلیارد چقدر لوازم بیمارستان میشد تهیه کرد تا مریض نیازمند تخت ای سی یو بیهوده فوت نکند. اینها بی‌کفایتی مدیران کشور را نشان میدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس