کد خبر 1495579
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
بررسی یک آمار درباره سرپرست پرسپولیس +عکس

تیم پرسپولیس در حالی این فصل قهرمانه دوگانه فوتبال ایران شد که یک آمار نادرست درباره سرپرست این تیم به وجود آمده است.

به گزارش مشرق، بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که این تیم موفق شده در کسب دوگانه موفق عمل کند و سه بار به این عنوان دست پیدا کرده صحبت‌هایی انجام داد که نمونه‌هایی از آن در گفت‌وگوی تلویزیونی صبح امروز با برنامه ورزشگاه بود.

در این برنامه مجری تلویزیون به پیروانی گفت که او در سالهای ۱۳۷۸، ۱۳۹۸ و ۱۴۰۲ همراه با پرسپولیس یکبار به عنوان بازیکن و دوبار به عنوان سرپرست موفق شده دوگانه کسب کند که این صحبت‌ها با تأیید افشین پیروانی همراه بود و او در خصوص این موضوع صحبت‌هایی را هم مطرح کرد اما این در حالی است که چنین مسئله ای صحت ندارد و به نظر می‌رسد پیروانی دچار یک اشتباه تاریخی شده است.

در سال ۱۳۷۸ پرسپولیس در حالی موفق شد قهرمان لیگ آزادگان و جام حذفی شود که افشین پیروانی به عنوان بازیکن در این تیم حضور داشت اما در سال ۱۳۹۸ پرسپولیس با هدایت ایوانکوویچ فاتح لیگ برتر و جام حذفی شده بود افشین پیروانی در این تیم حضور نداشت.

بررسی یک آمار درباره سرپرست پرسپولیس +عکس

در آن سال محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس بود و افشین پیروانی از فوتبال دور بود. در آن سال پرسپولیس در شهر جم موفق شد برای سومین بار متوالی قهرمان لیگ برتر شود که محسن خلیلی سرپرست پرسپولیس بود. بعد از آن در فینال جام حذفی پرسپولیس در اهواز به مصاف داماش رفت و به برتری با این تیم گیلانی علاوه بر قهرمانی در جام حذفی برای دومین بار دوگانه فوتبال ایران را کسب کرد که در آن بازی هم محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یدالله IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    1 0
    به مولا اگه دیگه چیزی بنویسم لج کردم چون منو علاف کردی برو خودت نوشته های دیگه رو بخون ما که دیگه نیستیم خدافظ
  • رحیمی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    2 4
    آقا افشین بر خلاف دو برادر بزرگوار دیگش عادت دیرینه ای به حقه بازی و شانتاژ داره قبلا دستی بر آتش داشته حافظه تاریخ رو بررسی کنید متوجه خواهید شد همان سالی که در دربی در محوطه جریمه پرسپولیس با مشت به صورت نجیدی کوبید و بازیکن اخلاق شد یا ا ن کلیپ معروف هر کاری از دقل کاری و حقه می تونید انجام بدید تا برنده بشیم یا قضیه فرشها و کارت های هدیه ملی پوشان و زد وبند با هادی شکوری سر بازی پیکان و سوپر جام معروف و .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس