ضرب‌الاجل سازمان هواپیمایی برای لغو پروازهای چارتری از تهران به ۶ مقصد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با اشاره به اینکه ۶۳ هواپیما و بالگرد در ۲۰ ماه گذشته به ناوگان هوایی کشور اضافه شده است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی به رعایت سقف ۲۹ درصدی افزایش قیمت بلیت پایبند هستند.

به گزارش مشرق، جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، با تاکید بر اینکه شرکت‌های هواپیمایی ملزم به رعایت سقف افزایش قیمت‌ها هستند، گفت کرد: شرکت‌های هواپیمایی بلیت‌ها را مطابق با قیمت درج‌شده در سامانه سازمان هواپیمایی کشور و انجمن شرکت‌های هواپیمایی به‌ فروش می‌رسانند.

وی تاکید کرد: کارشناسان سازمان هواپیمایی کشور برای جلوگیری از تخلفات به‌صورت مداوم سامانه‌های نمایش، توزیع و فروش بلیت را بررسی می‌کنند.

یازرلو، اظهار کرد: نظارت سازمان هواپیمایی کشور بر سایت‌ها و سامانه‌هایی که از این سازمان، مجوز فروش بلیت گرفته‌اند، وجود دارد و اگر شاهد تخلفاتی از سوی آن‌ها باشیم، نسبت به تعلیق یا لغو مجوز این مجموعه‌ها اقدام خواهیم کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در ادامه افزود: ممکن است در مواردی، برخی از زیرمجموعه‌های توزیع‌کنندگان بلیت، بدون مجوز اقدام به‌فروش بلیت می‌کنند، در این موارد از مردم درخواست می‌کنیم که این گران‌فروشی‌ها و تخلفات را در سامانه سازمان هواپیمایی کشور در قسمت ثبت شکایت‌ها با درج اطلاعات بلیت خریداری شده، ثبت کنند.

یازرلو همچنین از اضافه‌شدن ۶۳ فروند هواپیما و بالگرد در ۲۰ ماهه گذشته به ناوگان هوایی کشور خبر داد و اعلام کرد: بخشی از این هواپیماها، وارد چرخه عملیات هوایی شده‌اند و بخش دیگر تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

سخنگوی سازمان هواپیمایی در پایان در رابطه با کمبود بلیت هواپیما نیز گفت: بررسی آمارها از رشد پروازها و جابه‌جایی مسافران نسبت به سال گذشته حکایت دارد و می‌توان گفت مساله کمبود بلیت به دلیل افزایش تقاضا است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس