کد خبر 1495465
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
تیراندازی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل تیراندازی در شهر کلاته‌خیج این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارشی که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان برای رسانه‌ها ارسال کرده، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در تشریح جزئیات این خبر گفته است: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح شکاری و شلیک چند گلوله به سمت یکی از خودروهای پارک‌شده در شهر کلاته‌خیج این شهرستان، شناسایی و دستگیری فرد هنجارشکن به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری شدن متهم قبل از رسیدن پلیس در محل افزود: مأموران انتظامی شهرستان شاهرود با انجام اقدامات پلیسی، متهم را که فردی مذکر ۲۵ ساله و سابقه‌دار بود، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یکی از تفرجگاه‌های بخش بسطام دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: مأموران در بازرسی داخل خودروی متهم، یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی و یک تیغه قمه کشف کردند.

وی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی با یکی از اهالی شهر کلاته‌خیج عنوان کرده بود، بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کریمی گفت: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم اقدام کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس