کد خبر 1495463
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
پایان تلخ برای ملی پوش ایران در اسپانیا/ غیبت قطعی در ۸ بازی حساس

با اعلام سرمربی تیم فوتسال پالما، مسلم اولادقباد به دلیل آسیب دیدگی ادامه بازی‌های این فصل را از دست داد؛ آنهم در شرایطی که پالما مسابقات حساسی در نیمه نهایی و فینال پیش رو دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتسال پالما در این فصل با حسین طیبی و مسلم اولادقباد عملکرد بسیار خوبی داشت. این تیم ضمن عبور از مراحل مختلف لیگ قهرمانان اروپا به فینال رسید و در نهایت جام قهرمانی را با دو بازیکن ایرانی خود بالای سر برد.

پالما همچنین برای پنجمین سال متوالی در لیگ اسپانیا راهی مرحله نیمه نهایی شده و در جمع چهار تیم برتر قرار دارد. این تیم فردا شنبه در نخستین بازی از سه دیدار مرحله نیمه نهایی در سالن سون مویس در دیداری سخت با تیم خاین روبرو می‌شود.

در آستانه این بازی اما «آنتونیو وادیلو» سرمربی پالما خبر بدی را برای هواداران این تیم و همچنین طرفداران ایرانی اعلام کرد. به گفته وادیلو، اولادقباد و «خسوس گوردیلو» آسیب دیده هستند و نه تنها به بازی فردا نمی رسند بلکه ادامه فصل را از دست می‌دهند.

به این ترتیب در صورت صعود پالما به فینال و تا پایان فصل با انجام حداکثر بازی‌ها اولادقباد در هشت مسابقه (سه بازی نیمه نهایی و پنج بازی فینال) غایب خواهد بود. این در حالی است که لیگ اسپانیا در اوج حساسیت به سر می‌برد و مصدومیت ملی پوش ایران می‌تواند شرایط تیمی پالما و همچنین شرایط فردی او را تحت تاثیر قرار بدهد.

احتمال دارد پالما در صورت عبور از خاین در فینال با بارسلونا روبرو بشود؛ دیداری که از نظر فنی و تاکتیکی هم می‌توانست به اولادقباد کمک زیادی کند.

مصدومیت این بازیکن تاکتیکی اولین بار بعد از همراهی تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت تایلند در اسفند ۱۴۰۱ شدت گرفت و او را برای مدت زیادی از میادین دور کرد.

اولادقباد هرچند برای مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لیست پالما برگشت اما مصدومیت او دوباره شرایط را سخت کرد تا جایی که این بازیکن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اسپانیا هم قادر به همراهی تیمش نبود.

حسین طیبی دیگر بازیکن ایرانی پالما مشکلی ندارد. او در مرحله یک چهارم نهایی گل سرنوشت سازی برای تیمش به ثمر رساند و یکی از امیدهای هواداران پالما در مرحله نیمه نهایی و فینال است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    2 1
    زندگی همینه دیگه. یه روز پشت به زین و یه روز زین به پشت. چیز خیلی عجیب غریبی نیست دوباره خوب میشه بازی میکنه فاجعه ای رخ نداده
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
      1 0
      یا بشار اجلس و ثم فکر الیس انتم صغار؟
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    3 0
    مشرق عجب خبر تکان دهنده ای !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس