کد خبر 1494303
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
دلخوری بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی دربی/ اقدام غیرمنتظره یحیی برای پایان حاشیه‌ها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عدم پیگیری مطالبات فصل جاری اعضای تیم از مدیرعامل باشگاه گلایه کرد.

به گزارش مشرق، رختکن تیم فوتبال پرسپولیس از وضعیت پرداختی‌های فصل جاری خود ناراضی است. موضوعی که چندین بار در طول فصل از سوی بازیکنان با تجربه همچون امید عالیشاه، وحید امیری و علیرضا بیرانوند به گوش رضا درویش رسید تا مدیرعامل سرخپوشان را در جریان مشکلات مالی اعضای تیم قرار دهند.

بدهی‌های قبلی باشگاه پرسپولیس باعث شد تا درویش با وجود دریافت وام‌های قرض‌الحسنه همچنان در پرداخت مطالبات فصل جاری دچار مشکل شود. او که چاره‌ای جز تسویه با حداقل ۳۰ بازیکن و مربی داخلی و خارجی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نداشت حالا با مشکل بازیکنان فعلی روبروست.

از سوی دیگر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس انتظار داشت به تعهدات بازیکنان پس از قهرمانی در لیگ برتر رسیدگی شود اما همچنان میانگین دریافتی بازیکنان حدود ۷۰ درصد از قراردادهایشان است که نارضایتی آنها را به همراه داشته است. بازیکنان نیز گلایه‌های خود را به گوش سرپرست و سرمربی تیم رسانده‌اند تا یحیی چاره‌ای جز ورود مستقیم به این موضوع نداشته باشد.

سرمربی پرسپولیس ظهر یکشنبه به دیدار رضا درویش رفت و خواستار رسیدگی به مشکلات مالی جاری اعضای تیم شد تا قبل از برگزاری با استقلال روحیه مضاعف برای کسب قهرمانی جام حذفی و به طور خودکار سوپرجام فوتبال کشور انگیزه داشته باشند.

گل محمدی که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد نسبت به وضعیت مالی ابراز نگرانی کرده و شرایط را برای سال پیش رو سخت دانسته است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال چهارشنبه هفته جاری در فینال جام حذفی فوتبال و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس