کد خبر 1494288
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
پدیده جام تختی از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد انصراف داد

با توجه به نیاز کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان و زیر ۲۳ سال (امید) و تمایل مبین عظیمی، این کشتی‌گیر از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان انصراف داد.

به گزارش مشرق، محسن کاوه مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد طی نامه‌ای، از فدراسیون کشتی درخواست کرد با توجه به نیاز تیم‌های کشتی آزاد جوانان و زیر ۲۳ سال و خواست مبین عظیمی کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم، این آزادکار در رقابت‌های رنکینگ مجارستان به دلیل نزدیکی به رقابت‌های آسیایی و جهانی جوانان حضور پیدا نکند.

مبین عظیمی کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم تیم کشتی آزاد جوانان، مقرر بود برای حضور در مرحله پایانی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان اواخر تیرماه در مجارستان حضور پیدا کند که با این انصراف کامران قاسم‌پور قهرمان ۲ دوره جهانی به عنوان تنها مدعی این وزن محسوب خواهد شد.

عظیمی در رقابت‌های جام تختی در مرحله مقدماتی با برتری ۱۱ بر صفر مقابل عبدالله ارکان سامر (عراق) به مرحله یک‌چهارم رسید. در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد محمدرضا قیاسی گذشت.

وی همچنین در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل سبحان اصغری به پیروزی رسید. او در دیدار فینال توانست با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل محمد جواد ابراهیمی را شکست دهد و قهرمان شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد : لطفا بزرگواری بفرمائید و وقت کشتی گیرانی نظیر کامران قاسمپور و علی سوادکوهی و محمد نخودی را در اوزان غیر المپیکی تلف نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس