حفاری‌ جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه‌های مسجدالاقصی+تصاویر

رسانه‌های فلسطینی امروز با انتشار تصاویری، از حفاری‌های جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه‌های مسجدالاقصی در ادامه یهودی‌سازی بیت المقدس خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی امروز (دوشنبه، ۲۹ می)، با انتشار تصاویری، از حفاری‌های جدید در صحن البراق در ادامه طرح‌های یهودی‌سازی این صحن واقع در نزدیکی مسجدالاقصی خبر دادند.

حفاری‌ جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه‌های مسجدالاقصی+تصاویر

حفاری‌ جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه‌های مسجدالاقصی+تصاویر

حفاری‌ جدید رژیم صهیونیستی زیر پایه‌های مسجدالاقصی+تصاویر

این در حالی است که هفته پیش، کابینه رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک‌آمیز و خطرناک نشست هفتگی خود را برای تصویب طرح‌های یهودی‌سازی شهر قدس در یکی از تونل‌های زیر دیوار البراق و مسجد الاقصی برگزار کرد.

این دومین نشست کابینه رژیم صهیونیستی زیر مسجد الاقصی از سال ۲۰۱۷ بود که طی آن با افزایش ۱۷ میلیون دلاری بودجه حفاری تونل‌های زیر دیوار البراق و بخش قدیمی قدس موافقت نشست.
پایگاه خبری صهیونیستی «وای نت» به نقل از «حاییم کاتس» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی نوشت که بودجه مربوط به صحن براق که قبلا ۴ میلیون شِکِل بود، به ۸ میلیون شِکِل در سال ۲۰۲۳ افزایش خواهد یافت.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز نوشت که در این نشست با تشکیل کمیته وزارتی امور قدس بزرگ به ریاست «مئیر باروش» موافقت شده است. هدف از تشکیل این کمیته یهودی‌سازی قدس خواهد بود.

تاکنون بارها، شورای اوقاف و امور و مقدسات اسلامی در شهر قدس اعلام کرده، اداره آثار باستانی اسرائیل و انجمن شهرک «العاد» در حال حفاری‌های «مشکوک و پنهانی» در اطراف مسجد الاقصی به ویژه در دو جهت جنوبی و غربی در دو منطقه دیوار البراق و کاخ‌های اموی هستند.

این درحالی است که حفاری‌های رژیم صهیونیستی در زیر مسجد الاقصی به طور جدی پایه‌های آن را تهدید می‌کند و موسسات و طرف‌های مسؤول از ایجاد شکاف‌های جدیدی خبر می‌دهند که در نتیجه حفاری‌های مداوم اسرائیل در زیر مسجد الاقصی ایجاد شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نشاط IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    1 0
    خب اونا هم قصدشون تخریب این مکان مقدسه ، حالا از بالا نمی تونن از زیر اینکارو می کنن
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      10 1
      کشورشونه میخوان خرابش کنن ایران هم اگه یه مکان عبادت گاه یهودی به این بزرگی توش میزدن خراب میکرد
    • ح IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      1 0
      کشورشونه بی وجود؟؟ کشور؟؟ اومدن بارور مردم اونجا رو کردن بیرون حالا کشورشونه؟؟ ماهم مقبره استر و مردخای هست که بزنیم با خاک یکسان کنیم اما میکنیم؟؟ خااااک!!
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    2 0
    صد سال دیگه هم بکنید چیزی برای اثبات شما بیرون نمیاد...
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 5
    این احمق ها فکر میکنن چی اونجا هست که میخوان استفاده کنن، اگر کتاب و اسرار پیامبران هم باشه باید به دست مردان خدا برسه این شیاطین مجسم واقعا چه فکری میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس